Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
Resim
 

Renklerin buluşması

Kulağımda kulaklık çalan şarkı ise''belki bir gün özlersin'' melodisi ile aldı götürdü beni yazmak istedim şuan; uzun zamandır elime almadığım boyaların, fırcalarım, tuvalim ne özlemişim meğersem onlarla kuçaklaşmayı ve sarılmayı....

En son yaptığım resimden sonra ara vermiştim nedense bir türlü oturamadım yuvalin önüne; hele şükür kavuştum:-) eskisi gibi dertleştik. Bundan önceki resmimin adı yolcu idi şimdi yol aldı oda gitti, gönül bahçesine ulaştı mutlu oda artık yeni sahibi ile...

Şimdi yaptığım resim ise eski istanbul galata kulesi...

Çekiyor bu blog yazılar, okumaya başlayınca ayrılamıyorsun başından:-)

Çok uzun zamandır sizlerin iyi bir okuyucusuydum, şimdi kısada yazıp sızlerin arasına girmek istedim.

Bende sizlerle yaptığım resimlei paylaşmak istiyorum...

 
Toplam blog
: 7
: 1028
Kayıt tarihi
: 21.10.07
 
 

1982 Güzellik uzmanıyım... Kalabalığın içinde sürüklenen bir şehirdeyim... Şartlar zor olsada güz..