Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Renkli bilyeler...

Renkli bilyeler...
 

ve sen hayat gözümden sakınıp sakladığım tüm renkli bilyelerimi versem sana bana çocukluğumu geri verebilir misin…


renksiz

kokusuz

saydam bir kuraklığın nefesiyim bu aralar

 

kök veremeyen iklimlerim

ekip de biçemediğim şafak kırığı düşlerim var benim

 

kollarımda saramadığım kadar bir sarmaşık mevsimi boşluğu

ve hiç açamadığı kadar açamayan uçurum çiçeği yalnızlıklarım var benim

 

ve sen sevgili

bu mevsimde olmadığın kadar hüzünsün

 

alçaldıkça bulutlar göz kapaklarıma

grinin bir tonu daha soluklanır kirpiklerimde

gözlerimde ay ışığı

ışığında yarını olmayan med cezir düşler

 

ağlamak ağlamamak arası bir kavgayım bu aralar

 

tuvalimdeki tüm renklerde bir körlük

fırça darbelerimde belli belirsiz kulaçlar

yüzdüremediğim kadar mavi bir batık sevdadır benimkisi

 

duvarı olmayan çerçeve

çerçevesi olmayan bir resimim bu aralar

 

ve sen sevgili

bu gecede olmadığın kadar ayrılıksın

 

dijitalize olmuş bir renk yumağında kendimi arıyorum bu günlerde

beni bulanların

önce bana

sonra da bulabilirseniz insanlığa haber vermesini istiyorum

 

çocukluğum diyorum

bakmayın siz fotoğraflarımın siyahına beyazına

olabildiğince rengarenk şekerdi tadımız

 

sevdalarımız gazozumuzdaki baloncuklarda asılıydı

 

toprak kokan sokaklardı evimiz

biz toprağa bastıkça

toprak da bizi bağrına basardı

 

göz kapaklarımız geceye düştükçe de

alnımıza şefkat ve dua bırakan dudaklar konardı

 

ve sen hayat

gözümden sakınıp sakladığım tüm renkli bilyelerimi versem sana

bana çocukluğumu geri verebilir misin…

 

 

 

 

ilhanaşıcıocakikibinonaltı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..