Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Renksiz...

Renksiz...
 

Sen mutsuzluklarını,

Ben umudu anlatırdım.

Yaşanan onca acıya inat ,

Sevda büyüttüm,

Gölgesinde demir karelerin.

Ay şavkıyor.

Sevdanın gölgesi,

Bir tutam türkü, Karadeniz

Umut, düş bir başka iklim,

Sen ve ben,

İki yabanıl çiçek gibiyiz,

Daha açmamış tomurcuğa,

Sevdalı.

Şimdi.

Derin.

Uzak.

Anı.

Boş verme be gülüm,

Sen mutsuzluklarını,

Ben umudu anlatırdım.

Anlatırım.

Türkü olurdu Köroğlu,

El sallardı yıldızlardan,

Ben duyardım,

Ya sen, mutsuz.

Selam olsun

Selam olsun da,

Türküler susmasın, umarsız,

Yanmasın şair, güneşin toprağa hasreti,

Hasretin güneşi.

Yanmasın.

Boşuna yasladım yüreğimi,

Gözlerim sustu, yüreğim konuşur,

Konuşurda,

Aldırma, on iki ayın üç yüz altmış beş asır geldiğine.

Sen mutsuzluklarını anlatırdın,

Ben umudu.
Ay şavkırdı pencereden,

Son sigaramızı bölüşürdük.

Şimdi,

Sen ve ben,

Yabanıl iki çiçek gibiyiz.

Güneşe hasret!

Renksiz tutsak…

Ankara 29/02/2008 N.Tüfekçi

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..