Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Resim çiziyorum...

Resim çiziyorum...
 

resim çiziyorum.


Bir resim çiziYorum.

Hayalimde canlandırmaya çalışıYorum.

Resmime senin hayalini mi, yoksa benim hayalimi mi çizsem diye düşünüYorum.

Bu resimde:

Fırça kullanmıYorum.

Resmimi kara kalemle çiziYorum.

Işık ve gölge oyunlarını yansıtıYorum.

Siyah , beyaz ve grinin tonlarını arıYorum.

FAKAT;

Resmime farklı bir yorum getirme........

Hayalime karışma.........

Fırça kullanmaya başlarım.

Fırça darbelerim tuvale ağır gelebilir.

Renkler birbirine karışabilir.

Resmi berbat edebilir.

Anlamsız bir resim ortaya çıkabilir.

Bırak da:

Resmimi bitireyim

Her zaman ki gibi kara kalemle çizeyim.

Yalın ve sadelikten vaz geçmeyeyim.

Renklerin uyumsuzluğuna, darbelerin hışmına uğramayayım.

Resmimi bitirdikten sonra......

Al bak da;

YORUM yap.

Senin hayalini mi, benim hayalimi mi görüyorsun.

Gözlerini aç da (İYİ) bak.............

 
Toplam blog
: 24
: 428
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

41 yaşındayım. Evliyim, 2 kızım var. Ev hanımıyım. Resim, müzik, moda hobilerim arasında. Eşimi, çoc..