Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Resimdeki fıstık hangi milletten? Pozitif bakış...

Resimdeki fıstık hangi milletten? Pozitif bakış...
 

Resimdeki Fıstık hangi milletten???


Resimde gördüğünüz bu fıstığın milliyetini yani nereli olduğunu bakalım anlayabilecek misiniz?

Zaten ben söylemeden de muhtemelen bakmış olacaksınız ama ben yine de hatırlatayım; resme dikkatlice bakınız.

Bildiniz değil mi? “Bunu bilemeyecek ne var” diyenlerin olduğunu biliyorum. “Ne alaka yaaa” diyenlerin de… Erkekler işi gücü bıraktı analize başladı, kadınlar homurdanmaya :)

Çok belli oluyor mu hangi milletten olduğu?

Şöyle yapalım.


Çoktan seçmeli bir cevap anahtarı oluşturalım ve herkes tahminini yapsın. Yarın cevabı vereyim :)

a) Kesinkes Brezilyalıdır. Şek ve şüphem yoktur

b) Bence Nijeryalıdır. Brezilyalılardaki daha geniş oluyor :)

c) Olsa olsa Venezuellalıdır. Dünya güzelleri hep oradan çıkıyor.

d) İstanbulludur bence. Fazla solaryuma girmiş :)

e) Antalyalıdır. Her gün güneş görünce ne yapsın…

Tamam, tamam, cevabı yarına bırakmayalım. Ama önce bir fıkra anlatayım. Bilenlerin sonunu löppedenek söylemesin lütfen, bilmeyenlere anlatıciiiim :)

***


Memleketimizde iyimserler kötümserlere kızınca "Hiç mi pozitif bir şey yok bu memlekette birader" diye çıkışırlar. İşte size pozitif bir bahçıvan...

Seyahatten dönen ev sahibi havaalanından bahçıvanına telefon açmış, konuşuyorlar:

- Nasıl, her şey yolunda mı?

- Yolunda... Küreğin sapı kırıldı, şu anda onu tamir ediyordum.

- Neden kırıldı?

- Köpeğinize mezar kazarken zorlamışım, ondan kırıldı.

- Nee! Köpeğim mi öldü?

- Maalesef havuza düştü?

- Benim köpeğim çok iyi yüzerdi; havuzda nasıl ölür?

- Havuzun suyu boşalmıştı, atlayınca betona çakıldı.

- Havuzu yeni doldurtmuştuk, neden boşalttınız?

- İtfaiyeciler evdeki yangını söndürürken ilave suya ihtiyaç duydular.

- Neee evde yangın mı çıktı?

- Evet efendim. Annenizin vefatı dolayısıyla taziyeye gelenlerden biri yanık sigara bırakmış.

- Annem mi öldü? Yahu kadın daha iki hafta önce sapasağlamdı?

- Haklısınız da... Yatak odanızda karınızla en yakın arkadaşınızı aynı yatakta görünce kalbine inmiş.

- Yahu hiç pozitif bir haber yok mu adam sende?

- Var efendim... Geçen gün siz AIDS testi yaptırmıştınız ya... Sonucu geldi, pozitif...

***


Azıcık tebessüm ettikten sonra sorumuzun cevabını veriyorum: Cevap “Polonyalı” olacaktı. İşte resimde herşey apaçık :)))))

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..