Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Resimler

Resimler
 

resimler


Geçmiş zamanın izleri,

Resim karelerine gizlenmiş,

Zamanın akıp giden kısmı resimlerde  kalmış,

Biten zamanı geri getiren nedir bilirmisiniz?

Resimler.

Gizli geçmişinizi hep yaşatırlar,

Anılara yürüdüğünüz bu yolculukta,

Bir çok şey çıkıverir önünüze,

Kendine bakarsın...

Zamanın seni değiştirmesinde kalan gençliğine,

Kardeşlerine, arkadaşlarına,

Üzerindeki giysilere bakarsın,

Değişik bir duygunun içinde kalıverir yüreğin yaprak gibi,

Yaprak gibi renk değiştirmesine bakarsın,

Filizlenen gençliğin gelir aklına,

Bu yolculukta tazelenir anılar,

O ana dönersin, o telaşa veye o hüzne, kedere,

İlkbahar yağmurları gibi ıslanır gözlerin,

Ürperirsin, birçok kişi savrulmuştur başka başka yerlere,

Aynı gökyüzünde farklı esen rüzgarlar,

Farklıdır sıcacık duruşlar, ürperişler,

Zamanda yaşlanmak acı mıdır?

Nasıldır? Henüz yaşlanmadım, bilinmez,

Anlamadan çocukluk ve gençlik kuş olup gitti,

Hayatın gailesi içinde,

Bizim gölgelerimiz kalmış eski resimlerde,

Yaşanmışlıkların ispatı gibi kocaman bir hiç kaldı,

Cavidan'ın kaldırımlardaki ayakları,

Kocaman atardı adımlarını,

Ben ise  çabuk ve sık,

Hep sevdim sonbahar üznünü ve ilkbaharın taze filizlerini,

Yazın kavrulan ve bunaltan sıcağını da,

Sert rüzgarları da sevdim,

Tertemiz yağan karı da.

 

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..