Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '07

 
Kategori
Kültürler
 

Resm-i geçit

Resm-i geçit
 

Rusya'dan yeni gelen şu görüntüyü paylaşmadan edemedim. Daha önceki blog yazılarımın bir teyidi gibi oldu, ben de yayına koydum. Üzerine pek çok yorum yapılabilir bir görüntü bu...
Polis Okulu öğrencileri resm-i geçitteler. Etek boyu gibi bir sorun yaşanmadığı aşikar...Üniformanın bu kadar çok sayıda kişiye aynı anda bu kadar yakışması da dikkat çekici...Irklarının özelliği gereği, Rusya için bu durum son derece normal.
Acaba güzel oldukları için mi açılıp saçılıyorlar, açılıp saçıldıkları için mi güzeller? Yoksa ''Aman bu da ne,
kadınlar güzelliklerini kendilerine ve eşlerine saklasınlar!'' mı?
Doğrusu bu blogu, bu resim için gelecek yorumları merak ettiğim için hazırladım. Ben diyeceklerimi önceki bloglarımda söylemiştim.

Fotoğrafı yollayan eşim, internetle eline gelen başka bir görüntü daha yolladı. O da bizim buralardan. Tesettürlü bir genç kızımız, tesettürünü beli açık mini bir kot etek şeklinde dizayn etmiş. Vücuduna tam oturan kıyafet mininin altından ayaklarına kadar uzanan bir etek şeklinde, üstü ise uzun kollu kapalı, ama yine dar ve çok açık kesimli bir atlet giyilmiş gibi...Baş tabii ki bağlı...

Yani hem perhiz hem lahana turşusu bir arada...olmuş yani!
''Erdem''in nerede olduğunu anlayışlara bırakıyorum.


Bu bloguma bağlı ''Kaliningradlılar'' galerimdeki fotoğraflar Levent Gürbüzer'e aittir.

 
Toplam blog
: 93
: 1712
Kayıt tarihi
: 12.12.06
 
 

Ununu elemiş, eleğini henüz asmamış bir ''Mimar''ım. Hep özel sektörde çalıştım. Yoğun çalışma yılla..