Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '17

 
Kategori
Engelli Eğitimi
Okunma Sayısı
55
 

Resmen dokuz doğurdum

Resmen dokuz doğurdum
 

Salih Arıkan Bilgisayar kullanıyo


Resmen dokuz doğurdum. Geçen pazartesi arkadaşlarla buluşacağım. İş yerinin karşısından otobüse bindim.Doğum hastanesinin orada bana haber verir misin dedim. Kaptana. Kaptan sen yanlış binmişsin ben seni başka bir yerde indireyim  oradan binersin dedi. basmanede indim. Yanımdaki amcaya ben doğum hastanesinin orada ineceğim otobüs gelince haber verir misin? Amcada bende oraya gideceğim birlikte bineriz dedi. Otobüs geldi bindik. Doğum hastanesinin orada bana haber verir misin dedim oda tamam dedi. Kaptan geldin dedi indim. Arkadaş beni aradı neredesin bende doğum hastanesi durağındayım. Durağa geldiler beni bulamadılar. Meğer ben tepecikdeki göğüs hastanesinin oraya gitmişim. Sonra geri geldim ve arkadaşlarla buluştuk. Benim bir hatam var. basmanede karşıya geçip binmem gerekirdi. Sıkıntı şu otobüslerdeki sesli uyarı sistemi ya  kapatılıyor yâda kısılıyor. Uyarı sistemi çalışmış olsaydı zaten ben nereye geldiğimi bilecek belkide ilk durakda inip başka bir otobüse bineceğim. En yakın zamanda sesli uyarı sistemlerinin çalışması gerekir. Bu günlerde kolumdan habersizce tutanların sayısı arttı. Kimsenin bedenine kendisine sormadan izin almadan  dokunamazsınız. Bu görmüyor diye çuval gibi asılamazsınız. Yardım edebilirmiyim yardım istermisiniz gibi uyararak yaklaşmak gerekir. Bu gün biri kolumdan asıldı. Bende kolumu hafifden çektim. Adam ben ben dedi taş vardı. Ben sessizce yoluma devam ettim. Adam iyilikde yaramıyor. Yahu ben seni nereden tanıyayım. Tanımak zorunda mıyım? Ben müneccinmiyim sen ben ben deyince seni tanıyacak. İletişim sanattır reklamı geliyor aklıma insanca yaklaşmak diyalok kurmak bu kadar zormu iş yerine geliyorum bizim iş yerine yakın gevrekçinin oraya sürekli bir arkadaş araba koyuyor. Hemen caddenin dibinde. Polise şikâyet et demeyin şikâyet etsem ne olacak kaldırım işgali cezası kaç para ki. Polis gelinceye kadar adam gider zaten. Bir gün bu kaldırıma bu arabayı hangi hayvan koydu dedim adam gülerek ben diyor. Bu adam bu kadar pişkin saygısız. Bana empati demeyin sakın ben o sözün gerçeğine inanmıyorum. Adamın canı yanmadığı sürece empati falan bu toplumda sökmüyor basacaksın cezayı bakalım oraya bir daha araba koyabilecek mi. neyse o araba bu gün yine konmuş ben bastonumla yolumu bulmaya çalışıyorum. Adamın bir hem gel gel diyor bununla da yetinmiyor kolumdan asılıyor. Bende kolumu yine usulca çektim. Adam yine homurdandı iyilik yapmaya değmez gibi sözler söyledi. Yahu dedi ben bunu geçenlerde  karşıya geçirdim. Bende insan gibi yardım edin söyleyin kolumuzdan asılmayın dedim. Yahu siz yolda yürürken biri gelse sana dese ki nereye gidiyorsun. Senin hiç tanımadığın biri olsa. Sen dersin sana ne. Biz körüz ya adam soruyor. Nereye gidiyorsun bende yardım mı edeceksin gideceğim yere mi götüreceksin diyorum. Adam yok tarif edeceğim diyor. Yahu hem gidemeyeceğime inanıyor hem de  tarif edeceğim diyor. Eliyle tarif edenleri hiç anlatmıyorum bile.

Kaynak:

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/02/resmen-dokuz-dogurdum.html

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1056
Toplam yorum
: 31
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 57
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Kara..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster