Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '06

 
Kategori
Dostluk
 

Resmi ilk gördüğümde o olamaz dedim...

Resmi ilk gördüğümde o olamaz dedim...
 

Arkadasim o benim... Canimdan bir parça... Resmini gördügümde taniyamadigim arkadasim...

Kendimden nefret ettim onun resmini gazetede gördügümde. Arkadasimin bu kadar yakin arkadasimin bu derece yardima ihtiyaci vardi ve benim haberim yoktu. Haberi okurken gözlerimden yaslar akti deliler gibi. Ama aglamak çözüm degildi hem de hiçbir sey için. Hemen telefona sarildim tabi o korkmus halimle Ferdi'yi aramayacaktim. Önce sakinlesmek için bir dostumu aradim sagolsun sakinlestirdi beni... Hemen arkasindan Ferdi'yi aradim. Telefona çikan ses bir bayandi. Önce korktum "ona bir sey oldu" diye. Ama biraz daha konusunca sadece uyudugunu anladim...

"Nasil?" diye sordum hemen... Karsimdaki ses benden daha telasliydi aslinda ve bir o kadar da ümitsiz. "Uyuyor kizim" dedi. "Hep uyuyor. Sürekli ilaç veriliyor vücudu delik desik. Ama bugün sabaha kadar dinlenecek." Artik acilarina dayanamaz olmus benim arkadasim. Kimse onu aramaz olmus... BEN DAHIL!!!

Oysa biz onunla bütün bir yazi beraber geçirmistik. Kapi kapi dolasip süs esyasi satmistik bundan tam 5 yil önce... O zamanlar hiçbir seyi yoktu tabi... Ne olduysa o okula gittikten sonra oldu.

Simdi canim arkadasimla dolastigim sokaklarda onun yardim ilanlarini asiyorum bir gün tekrar o sokaklara dönebilsin diye...

Neden haberim olmadigi konusuna gelince... Arkadasimi son aradigimda "artik tamamen iyilestim birseyim kalmadi" demisti. Ama ben nerden bilirdim ki bu illetin tekrarlayabilecegini ve bu derece ilerleyebilecegini... Ben onun okuluna döndügünü egitimine devam ettigini zannediyordum bir seyden haberim olmayarak... Iste bu yüzden sevdiklerinize ama gerçekten sevdiklerinize sahip çikin! Henüz yaninizdalarken...

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..