Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

08 Ocak '09

 
Kategori
Resim
 

Resmimi aldım...

Resmimi aldım...
 

Yılbaşı çekilişinde Bülent Göncü'den kazandığım tabloyu dün aldım.

Odamın en güzel duvarında çoktan yerini aldı bile.

Resimi kazandığıma sevindim diğer sevindiğim bir konuda Bülent Göncü, tablo, resim derken resim sanatı hakkında bayağı birşeyler öğrendim sanki. Son zamanlarda rsimlerin insan üzerindeki psikolojik etkileri, resim türleri v.s gibi konulara merak sardım.

Kimseden saklayacak değilim küçüklüğümden beri şiir, komposizyon yazarım, kendimce müzik söylerim. Beceremediğim tek iş resimdir. Laf aramızda okuldayken bazen resim dersleri olduğu gün bir bahane bulur okula bile gitmezdim. Bir insan bu kadar mı yeteneksiz olur.

Hani çöp adam bile çizemez derler ya o cinsten benimki.

Eski resim derslerimi hatırlıyorumda resim ödevlerimi aileden herhangi birine çizdirir, öğretmenden not almaya kalkardım sonra. Hiç anlaşılmıyacak sanki, hemen bu resimi sen yapmadın biliyorum derdi öğretmenlerim. Tabi ki ben yalvar yakar öğretmenim yetenek yok ben ne yapayım acıyın bana diye kıvranır not zor zahmet not alırdım.

Resim sergilerini severim, resim yapanlarıda her zaman hayran kalırım ressamlara, yetenek işte Allah o yeteneği vermemiş ki ben ne yapayım.

Resim yapamasamda duvarda bir tabloyu izlemek gerçekten huzur veriyor insana.

İşte böyle Milliyet Blog arkadaşlarım.Resimimi aldım mutluyum.

Bülent Göncü'ye ve çekilişte emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Resmimi yayına eklemedim kıskanan falan olur nazar değer sonra:)

saygılarımla...

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..