Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Resmin çiziliydi gözlerimde

Resmin çiziliydi gözlerimde
 

Canlarım benim oğlum ve oğlu...


İçimde

Silsileler halinde duygular

Resmigeçitte yürüdüler

Zaman kaydı birden

Gençleşti hayallerim 

Seslendim o anda

Kalpten gelen hezeyanla

Körpecik bir kızdın

İncecik bir dal gibi

Kestane kızılıydı saçların

Omuzlardan bele sarkardı uçları

Seni severdim

Mecnun misali

Resmin çiziliydi gözlerimde

Gözlerim açık uyurdum

Hasretiyle ölen yâr gibi”

Ah

Ölümüm gelir aklıma

Sen gelirsin elinde yüreğinle

Yeşil gözlerin gelir

.

Dayanamam bu sevdaya

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..