Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Haber
 

Retro Erkek

Retro Erkek
 

Kadınlar ‘retro’ erkek istiyor

İngiltere’de yapılan bir araştırmaya göre, erkekler ideal kadının ev işlerine yatkın olması gerektiğini düşünürken, kadınlar da, metroseksüel değil, “avcılık-toplayıcılık” özellikleri olan “retroseksüel” erkekleri tercih ediyor.

1500 kişi katıldı
İngiltere’deki Yorkshire Building Company tarafından 1500 yetişkine bir eşte aradıkları özelliklerin sorulmasıyla yapılan araştırmada, hem erkeklerin hem de kadınların “geleneksel bir eş” istedikleri belirlendi.

İstikrar arıyorlar
Erkeklerin, bir kadında aradığı en önemli özelliğin “evle ilgilenmek” olduğu, kadınların da kendisini dinleyen ve maddi açıdan istikrarlı olan bir erkek aradığı ortaya çıktı. Yorkshire Building Company’den Tanya Jackson, “Birçok kadın metroseksüel erkek istediğini sanıyordu. Oysa daha sonra, banyoda kendilerinden daha fazla vakit geçiren adamlardan sıkıldılar. Kadınların çoğu artık bir avcı-toplayıcı istiyor ve karşılığında da erkeklerine bakmaya hazırlar” dedi.

Erkekler ne istiyor?

* Ev işleriyle ilgilensin

* Yemek yapsın

* Temizlik yapsın

* İyi bir ebeveyn olsun

* Beni dinlesin

Kadınlar ne istiyor?

* Beni dinlesin

* Maddi açıdan istikrarlı olsun

* İyi bir ebeveyn olsun

* Bahçe işlerinden anlasın

* Ailesine öncelik versin (Kaynak:Milliyet)

“BENİ DİNLESİN” maddesi önemli bir madde, hatta en önemlisi. Dikkat ederseniz erkeklerin sıralamasında “Beni dinlesin” en sonuncu iken kadınların sıralamasında ilk sırada yer alıyor. Herkes şikayetçi. Kim kimi dinlemiyor ben anlamadım gitti...

Nedir şimdi bu?

Aradan geçen onca yıldan sonra kadın da erkek de “Geleneksel Eş” arıyormuş. E hani ebeveynlerimi beğenmiyorduk, hani onlar eski kafalıydı, hani o eskidendi, hani onlar bilmiyordu?

'Geleneksek Eş' sadece erkekler isteseydi bu muhabbeti uzatır da uzatırdım ama kadın da 'Geleneksel Eş' istediğine göre uzatmanın anlamı yok.

Yapılacak iş belli;

Acilen zaman makinası üretip hayata geçirmek...Ve tabii ki geçmişe gitmek...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..