Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Reyhanlı'da bomba; içimiz yandı

Reyhanlı'da bomba; içimiz yandı
 

YORUMSUZ


Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde bombalar patlamış:

Şu ana kadar, 43 insan hayatını kaybetti.

İçimiz yandı.

TV’deki haberleri izleyerek olayları anlamaya çalışıyorum.

Kendimi hiç bu kadar suçlu hissetmemiştim.

Kalktım aynaya baktım, aileme sordum: ‘Ben suçlu olabilir miyim?

Anlamsız baktı hepsi yüzüme, ben de televizyonda konuşan şahsa baktım anlamsız. 

Şu an itibarıyla 43 insan hayatını yitirmişken, söylenecek o kadar çok şey varken veya susmak için o kadar çok sebep sayılabilecekken, 61nci İcra Heyeti Başkanımız: “Çözüm sürecine karşı olanlar veya  Suriye’den getirdiklerimizi hazmedemeyenler yapmış olabilir” dedi.

Kendimi hiç bu kadar suçlu hissetmemiştim.

Çünkü hem çözüm sürecini destelemiyorum, hem de Suriye’den gelenleri hazzetmiyorum.

Ben suçlu olabilir miyim?

Sen, ülkeyi bölmeye kalk, bölenlerle kol kola gir, Cumhuriyet tarihinde ilk defa komşu bir ülkenin iç işlerinde taraf ol.

Bunu ister din adına, ister mezhep adına, ister şahsi çıkarların adına yap. 70 bin kişilik Reyhanlı’ma 80 bin Suriyeli yerleştir, Afyonlu, Kırklarelili, Kastamonulu, Sinoplu, Vanlı, Hataylı açken onları üç öğün doyur, bana sormadan benim paramı onlara harca, ondan sonra tam da içimiz yanmışken, sınırlarımız delik deşikken, giren çıkan belli değilken, kaçakçılar Jandarmaya posta koyarken şehit analarına akiller uğruna gaz sıkılırken sen kalk bunu söyle.

Son 10 yılda ülkemin tüm polis, istihbarat, yargı ve hatta ordu teşkilatını ele geçir, Mossad ve CIA ile ortak çalış, örtülü ödenek harcaman Cumhuriyet rekoru kırsın sonrada TV’ye çıkıp: “Çözüm sürecine karşı olanlar veya  Suriye’den getirdiklerimizi hazmedemeyenler yapmış olabilir” de.

Yok öyle arkadaşım, yok öyle.

Kalk da bir aynaya bak.

Ne demişler?

Kaşıma yaranı, kaşırlar yaranı’.

Taş atma çamura, üstüne sıçrar’.

İZMİR, 11 Mayıs 2013 Saat 22.45.

Not: Dini, mezhebi, ırkı, siyasi görüşü ne olursa olsun Reyhanlı’da hayatını kaybeden tüm insanlara (ölen terörist varsa hariç) Allah’tan rahmet, geride kalanlara sabırlar, yaralılara acil şifalar diliyorum.

 
Toplam blog
: 159
: 1303
Kayıt tarihi
: 19.06.12
 
 

1963 yılında Balıkesir'in şirin ilçesi Erdek'te doğdum. Yüksek lisans eğitimimi Dokuz Eylül Ünive..