Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '07

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
692
 

Rezil olduk!

Rezil olduk!
 

Takke düştü kel göründü..

Beşiktaş’ın İngiltere’de Liverpool ile oynadığı Şampiyonlar ligi karşılaşması Liveopool’un beş sıfırlık galibiyeti ile devam ediyor.

Maçı bırakıyor, bilgisayarın başına dönüyorum..Gazetelerin internet sayfaları güncellenmemiş..

Spor sayfalarında günün konu başlıklarını tekrar gözden geçiriyorum.

<ı>“<ı> Turkcell Süper Lig'de son hafta yaşananlar Beşiktaş'ın golcüsü Bobo'yu isyan ettirdi. Brezilyalı yıldız, ilk 11 haftada birçok puanı hakemler yüzünden kaybettiklerini belirterek, "Zaten şampiyon önceden belli olmuş o da Galatasaray" dedi.

Hakemlere isyan eden öngörü sahibi “kahin” Bobo;
Liverpool maçında hiç isyan etmedin, hatta kuzu gibiydin..

Ne pozisyona girdin, ne kaleye tek bir şutun var..

<ı>Beşiktaş Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, Avrupa Şampiyonlar Ligi A Grubu'nda umutlarını kalan 2 maça taşımak için Liverpool maçından iyi sonuçla ayrılmaları gerektiğini söyledi.
Sağlam, Liverpool maçının oynanacağı Anfield Road Stadı'nda antrenman öncesi Koray ile birlikte düzenlediği basın toplantısında, "15 gün önce Liverpool'a karşı nasıl oynanacağını, nasıl kazanılacağını bizim çocuklarımız çok iyi gösterdi. 15 gün önce yaptığımızı tekrarlamak istiyoruz. Ayrıca sıkıntılı bir dönem geçirdiğimiz bugünlerde camiamıza moral vereceğiz
" dedi.

Maç şu an yedi sıfır oldu..Seksen dördüncü dakika, on olmasın diye dua ediyorum..

Evet bu akşam yaşananlar aynı Ertuğrul Sağlam’ın söylediği gibi; on beş gün önce yaptıklarını tekrarladılar..Camiaya büyük moral verdiler..Bu akşam tarih yazdılar..Tarihe geçtiler..

Türkiye Ertuğrul Sağlam’ı unutmayacak!

İnsan ister istemez düşünüyor, söyledikleri gibi Sivas maçına değil de, Liverpool maçına paf takımı ile çıksalardı acaba daha başarılı olurlar mıydı?

Merak ettiğim bir başka konu daha var..

Maçtan sonra Beşiktaşlı yöneticiler, maçın hakemi ile ilgili bakalım neler söyleyecekler..

Maç sekiz sıfır bitti!

Şampiyonlar ligi tarihine en farklı yenilen takım olarak geçen; Başta Ertuğrul Sağlam sonra Futbolcular ve teknik heyeti canı gönülden tebrik ediyorum…




Foto:Milliyet spor..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ali, yazına kelimesi kelimesine katılmakta birlikte, sadece ben olsam sonunu şöyle bitirirdim ; başta yönetim, teknik heyet ve futbolcuları canı gönülden tebrik ediyorum... bu da benim yorumum olsun müseadenle. sevgiler. k.

Kerem Oğuz 
 08.11.2007 15:10
 

Beşiktaş oldu sekiztaş ama hep beraber rezil olduk... Sahada değil kartal, serçeler bile yoktu birader, olmaz böyle futbol yaa... Sevgiler...

Efsane FB 1907 Baterist Metin 
 07.11.2007 17:13
 

Kendi oyuncularının yaptıkları hataları görmemezlikten gelen yönetim bir de onları koruma babında karşı takım yöneticileri ve hakem ile uğraşmayı kendilerine görev biliyorlar. Neymiş efendim hakem yanlış karar vermiş; ( Sanki ilk defa olan bir şey) İngiltere de verilen hakem kararları doğruysa suç kimde? Keşke paf takımı çıksaydı da A takımının onurunu kurtarsaydı! Dediğin gibi rezil olduk. Ali kardeşim...

M.Talip Girgin 
 07.11.2007 0:45
 

İçim acıdı... ayıptır ya... çocuktum, İngiltere bizim milli takımı 8-0 yenmişti. Sinirimden ağlamıştım. Şimdi ağlayamadım da... Üstelik ben Fenerliyim...

yeşilsoğan 
 07.11.2007 0:26
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1280
Toplam yorum
: 7730
Toplam mesaj
: 187
Ort. okunma sayısı
: 1091
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster