Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Deneme
 

Rhapsody ın august/ya da aşk

Rhapsody ın august/ya da aşk
 

RHAPSODY IN AUGUST


Uyuyordun. Uzun süre seni seyrettim. Hayallerinle oluşturduğun sonsuzluk bahçesinde gezinen hayatın küçük çocuğuydun, rüyadaydın; kendimi bulut bulut dağılan bir yerinde aradım düşlerinin, gözlerinden zaman zaman martılar geçer ya, hatırladım; sen süzülüşlerindeydin o martının, ben düşüşlerinde.

Altta deniz vardı, üstte yıldızlar, Parmaklarının arasından fışkırıyordu delirten yakamozlar. Çağları aralamıştın pencerenden, bakıyordun. Gözlerimden akanla aklıma sinenin aslında aynı şey olduğunu fısıldayıverdin kulağıma. Ve bu an nereye saplanacağını bilecek kadar akıllı bir mızrak delerek karanlığı, bu aykırı, bu tümden farklı yalnızlığı en hassas yerinden yakmaya başladı.

Uyuyordun. Bakarken seyredildiğimi hissettim. Alışamamıştım senden sonra yaşamaya. Çünkü, alışılmamıştı henüz, çağcıl insanların kirli ayak izlerinde gezinen tekinsiz gecelerin sessizliğine evren. Sonra o şarkı, “Not Responsible”, Gene Pitney’den. Uyuyordun.

Bu “Ağustosta” da “Rapsodi”yi sensiz izleyeceğim.


Resim "http://www.filmanya.com"dan alınmıştır.

 
Toplam blog
: 340
: 1591
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Basınla ilgili bir kuruluşda çalışmaktayım. Uzun yıllar basınla ilgili konularda danışmanlık yapt..