Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Richard Wright : Parıldayan çılgın elmastan bir yıldız kaydı

Richard Wright : Parıldayan çılgın elmastan bir yıldız kaydı
 

Parıdayan çılgın elmas


Pink Floyd’un kurucu üyelerinden Richard Wright, 65 yaşında kanser hastalığı dolayısıyla aramızdan ayrıldı. Deli bir fırtınanın sıcak rüzgarlarını hissettiren ezgileriyle, tüm düşsel ve düşünsel gelişimimi küçük küçük biriktirmelerle çoğaltan sözleriyle, gözlerimi derinlerden bir yerlerden kamaştıran ışıltısıyla, çılgın bir elmas gibi parlayan görüntüsüyle, grubun, kibar, sessiz, sakin bir üyesiydi. Onda gizemli bir sanatçının yaratıcı kimliği gizliydi.

Çılgın elmasın bir yüzeyi soldu: Ancak, bana verdiği değerleri hala belleğimde hissediyorum. Topluluğun kurucu üyelerinden Richard Wright’ın tuşlu çalgılardaki ustalığı tartışılamazdı. Bu satırları yazarken, Atom Heart Mother isimli albumün aynı adıyla bestelenmiş şarkısını düşünüyorum. Mason’ın davuldaki ustalığı ile oluşturduğu çok sesli uyumun senfonik tadını anımsıyorum.

Grubun üyelerini, en son Hyde Park'taki Live 8 konserinde bir arada görmüştük; gizliden gizliye Pink Floyd’un yeni bir albüm ile bizlere geri döneceğini ummuştum. Boşa çıkan umut şu anda üzüntüm oldu.

Richard Wright, unutulmayacak müzisyenler arasına çoktan girmişti. Seni anılarımızda hala hissedeceğiz, ezgilerini daima duyacağız.

Shine on You Crazy Diamond
Remember when you were young, you shone like the sun.
Shine on you crazy diamond.
Now there's a look in your eyes, like black holes in the sky.
Shine on you crazy diamond.

Parılda Çılgın Elmas
Genç olduğun günleri anımsa, güneş gibi parladığın günleri.
Parılda çılgın elmas.
Şimdi gözlerindeki bakış, göklerdeki kara delikler gibi.
Parılda çılgın elmas

 
Toplam blog
: 136
: 1494
Kayıt tarihi
: 16.02.07
 
 

Yaşam ışığını 1968 yılında Bafra’da gördü. İnşaat Mühendisi ve aynı sektörde yazılım geliştiren bir ..