Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ridos Termal Tesisleri bir harika

Ridos Termal Tesisleri bir harika
 

www.karadenizvira.com


Geçtiğimiz cumartesi günü yazılı ve görsel basının Rize temsilcileri şirin İkizdere ilçemizin Kaplıca köyünde 2 ay önce başbakan tarafından hizmete açılan Ridos termal otelde bir araya geldi…

Doğrusu o zamana kadar basından izlemiş ve oraya gidememiş olmam üzerimde tarifsiz bir burukluk yarattı. Fazla soru sormadan dinledim, izledim…

Saygı değer basın mensuplarının arasına karışarak inceleme fırsatı bulduğum bu harika tesisten bahsedeceğim siz saygı değer okurlarıma.

20 milyon dolaralık bir yatırım olan Ridos Termal tesisleri hiç görmediğimiz alışık olmadığımız modern hizmetler sunuyor ziyaretçilerine.

O kadar ki bir köşe yazısında bunları sığdırmak mümkün değil.Siz anlayın

Ama otelin 32 bin metre kare alanda bulunduğunu saniye de 11 litre 4600 kalorili kaplıca şifalı suyu verilen otel görülmeye değer olduğunu belirtmeliyim…

Cilt. Kadın hastalıkları, romatizmalı hastalıklar, sınır hastalıkları gibi bir çok hastalığa iyi gelen kaplıca dünya da şifalı su olarak 5 sırada ve 72 derece sıcaklıkta ” Dünyada ender bulunan bir termal tesis..

İlimiz yetkililerininde her türlü desteği verdiği tesisin yolu sorunsuz ve güzel…

Bulunduğu doğa inanılmaz haşın, dehşetli bir güzelik.Bu bakımdan da eşi yok diyebiliriz.

Orada oturup tablo yapmak geçti içimden.

Fıyatlar haliyle o muhteşem hizmetin ve kalitenin getirdiği düzeyde.O nedenle sustum ileride bakarız diye geçti içimden…

Tesis sahibi çevrede yapımı devam eden HES’ lerden endişeli…

Bu noktada otelin yakınında yapılması düşünülen HES’ santral tünelinin kaplıca suyuna zarar verme ihtimalini mantıklı buldum, otel sahibinin endişelrine katıldım. Otelin yakın çevresine o müthiş kaplıca suyunun çevresine dinamit atarak tünel yapmak gerçekten deliliktir.Bende karşı çıkıyorum.Fakat ikizderemizde yapılacak bütün HES’lere karşı çıkmak ters bir mantıktır bana göre ve Eko turizmi yok edeceği Rizeyi yok edeceği iddiasına kesinlikle katılmıyorum.

Bu iddiaların erkasında başka şeylerin olduğu kesindir.

Neyse, açık havada dünyanın en güzel termal tesisinin havuzunda şifalı suya girmek, kapalı ve özel odalarda da bu hizmeti almak, her türlü sağlık hizmetini emin ellerde almak spor aktivitelerine katılmak, güzelliğinize güzellik katmak için ziyaret etmenizi öneriyorum …

Gidenin pişman olmayacağı hayalleri zorlayan bir tesis…

Bu yatırımı gerçekleştiren Müteşebbis İş adamlarını Ekşi oğlu ailesini kutluyorum.

Sevgi ve saygılarımla….

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..