Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '10

 
Kategori
Spor
 

Rıdvan Dilmen gözaltında

Rıdvan Dilmen gözaltında
 

Telekulak iddiası ile ilgili olarak Rıdvan Dilmen gözaltına alınırken, Tanju Çolak'ın ifadesi alındı.

Eski Milli futbolcu ve futbol yorumcusu Rıdvan Dilmen, telekulak operasyonu kapsamında sabah saatlerinde İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde gözaltına alındı.

Yine aynı soruşturma kapsamında eski milli futbolculardan Tanju Çolak da avukatıyla birlikte İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne geldi.

Bir süre içeride kalıp müşteki sıfatıyla ifade veren Çolak, çıkışta yaptığı açıklamada, "Buraya tanık sıfatıyla geldim. Bildiklerimi anlattım. Ancak Rıdvan gözaltında." dedi.

Yasadışı telefon dinleme soruşturmasında işadamlarının ve Rıdvan Dilmen’in de aralarında bulunduğu 36 kişi gözaltına alındı.

Tanju 'Ziyarete geldim' demişti

Eski futbolcu Tanju Çolak saat 09.30 sıralarında İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne avukatıyla birlikte gelmiş ve gazetecilerin “İfade vermek için mi geldiniz” sorularına "Hayır. Ziyarete geldim, 3. kata çıkıyorum demişti.

Murat HACIOĞLU

W E B B E N

kaynaklar:

MilliyetWEB

SonHabeR

Diğer yazım: GaLaTaSaRaY Leyla Ben Mecnun

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..