Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '13

 
Kategori
Magazin
 

Rihanna'yı neden dövdüm?

Rihanna'yı neden dövdüm?
 

Ünlü rap şarkıcısı Chris Brown, çıkacak yeni albümü öncesinde itiraflarda bulundu. Bir radyo programında içini döken Chris Brown, 2009 yılında Rihanna'yı hastanelik edene kadar dövdüğü olayla ilgili ayrıntıları da aktardı.

R&B şarkıcısı Chris Brown, Ryan Seacrest'in KIIS FM radyo şovunda 2009 yılı Grammy Ödülleri öncesi Rihanna'yı neden dövdüğünü de anlattı.
23 yaşındaki şarkıcı, o sıralarda 20 yaşında olduğunu, ancak genç yaşta olmasının arkasına sığınmak istemediğini söyledi. Brown, ''Aslında yaşımın arkasına sığınabilirdim. Ama bu bahaneyi öne sürmüyorum. Ben 18, 19 yaşlarında iken şarkı yazabiliyordum, demek ki doğru seçimler yapmaya da muktedirdim'' dedi.

 

http://seyircikedi.com/details-yazi-1726/Chris+Brown+iyice+zivanadan+cikti


Ancak o yaşlarda bazı kişilik bozuklukları sergilediğini dile getiren şarkıcı, ''O yaşlarda çok küstahtım ve kesinlikle çok da fevriydim, sinirliydim. Herkesi bazen sinirlenir. Ama öfkesini kontrol etmeyi bilir. oysa ben dünyayı ellerimde sanıyordum'' sözleriyle itiraflarda bulundu.
 
 
            
Bu olaydan sonra imajının çok kötüye gittiğini, radyo istasyonlarının şarkılarını listelerinden çıkardığını, mahkemede Rihannaya yaklaşmasının mahkeme kararıyla yasaklandığını anımsatan Brown,  bununla beraber uslanmadığını, bazı kavgalara karıştığını söyledi. Brown, programda şunları söyledi:
''Herşeyinizi kaybedebilirsiniz. Ben şöhreti kastetmiyorum sadece... Ben insan onurunu, dürüstlüğü, namusu kastediyorum. Bu benim için büyük bir ders oldu. Ben bu yanlışlardan çok ders çıkardım. Şimdi daha iyiye gidiyorum.
İnsanlar o dönemde beni yargıladı. Ama onları suçlayamam. Bütün bunlara kendim yol açtım. Şimdi yıllar geçtikçe hayatta olgunlaşıyorum. Doğru şeyi yapmaya odaklanıyorum ve bencillikten, kibirden uzaklaşmaya çalışıyorum.''
Rihanna ile geçen yılın sonlarında yeniden barışan Chris Brown, sözlerini, ''Olabileceğim en iyi adam olmaya çalışıyorum. Rihanna'ya ne kadar vicdan azabı duyduğumu ve bu olaydan dolayı ne kadar üzgün olduğumu anlattım. Bu, benim hayatımın en kötü bölümüydü. Ama o mükemmel bir insan ve ben ona sonsuza kadar minnet ve şükran borçluyum beni affettiği için...'' diye tamamladı.

 


 
 
               
 

 

 

 
Toplam blog
: 90
: 2229
Kayıt tarihi
: 05.02.13
 
 

Yaşamın her anına renkli gözlükle bakacak Seyirci Kedimiz... Kimi zaman oyunlarını binbir güçlükl..