Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Ringo hayat

Ringo hayat
 

heryerdeyim..bu yüzden hiçim..


İçimi oya oya, içimde bir şey kalmamış
Yokuş yukarı nefes nefese kaldığımda farkettim
Çocukken nefesimiz kesilene, boğazımız yanana kadar koşardık
Ne vakittir bacaklarımda çürük yok
Gazete kağıdına sarılmış rakı şişesini de
Kırmıyorum artık apartman önünde..
Hoş artık gazete kağıdında saklanmıyo ringo ringo şişeler
Başımı sallayınca acıyo diye yorgan döşek yatardım,
Meğer baş ağrısıymış adı
Yılbaşlarında çay bardağında bira içer içer,
Masanın üstünde oynardım, maaile gülüşürdük
..
İçimi oya oya, içimde bir şey kalmamış
Oturmuşum dibek taşı gibi hayat sandığımın ortasına
Kendimi kaybetmişim farkettim
Şimdi nerdeyim ne halde
Hangi mevsimin içindeyim
İçimi oya oya sonunda
Ben, ben'i terketmişim...

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..