Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '10

 
Kategori
Dünya
 

Ringo Star: 'Allah'ı buldum'

Ringo Star: 'Allah'ı buldum'
 

http://www.dunyadadinedonus.com/


Dünyada dine dönüş haberleri çığ gibi büyüyor.Micheal jackson'da ölmeden önce müslüman olmuş fakat çekindiği için açıklayamamıştı.Bugünde yeni bir haber daha gördüm sizlerle paylaşmak istiyorum.Bu yüzyıl İslam Ahlakı'nın hakim olduğu yüzyıl olacak.Çünkü savaşların, katliamların, mutsuzluğun, sevgisizliğin tek çözümü Kuran ahlakıdır.

Geçmişte uyuşturucu skandalları ve alkol sorunları ile gündeme gelen Beatles yıldızı Ringo Star 70 yaşında 'Allah'ı bulduğunu' açıklayarak, artık 'din'in hayatındaki en önemli şey olduğu ifadesini kullandı.

Aydınlandığını belirten Ringo, 'Allah'ı buldum' dedi. Beatles grubunun ünlü bateristi Ringo Star, 1960'larda esrar, 1970'lerde ise alkol ve kokain sorunları yaşamıştı. Sigarayı da bıraktığını açıklayan Star, 'Yaşlandıkça hayatı daha iyi kavrıyorum. Bu, tümüyle kendini bulmakla ilgili uzun süren bir mücadele. Benim için Allah benim hayatımda' dedi.

Akşam

Allah İslamı yeryüzüne hakim edeceğini Nur suresi 55.ayette şöyle bildiriyor:

Allah, içinizden iman edenlere ve salih amellerde bulunanlara va'detmiştir: Hiç şüphesiz onlardan öncekileri nasıl 'güç ve iktidar sahibi' kıldıysa, onları da yeryüzünde 'güç ve iktidar sahibi' kılacak, kendileri için seçip beğendiği dinlerini kendilerine yerleşik kılıp sağlamlaştıracak ve onları korkularından sonra güvenliğe çevirecektir. Onlar, yalnızca Bana ibadet ederler ve Bana hiçbir şeyi ortak koşmazlar. Kim bundan sonra inkar ederse, işte onlar fasıktır.

 
Toplam blog
: 145
: 1324
Kayıt tarihi
: 08.11.09
 
 

Dünyaya sevginin hakim olması için iyilerin ittifak etmesi gerektiğine inanıyorum. Sevgi, şefkat,..