Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Rintliğe Yürüyorum

Ben bir
Rintik özentisindeyim
Var gücümle
Gönül ereni olayım diyorum
Kırmayayım
Kırılmayayım
Kırılan gönüllerin tamirini yapayım
Bu dünya ölümlü bunu biliyorum
Bunca yaşadık ne geçti elimize
Hırstan tamahtan başka
Esiri olmadık mı bunların
Acı değil mi hep çektiklerimiz
Boşuna söylemiyor erenlerimiz
Buda olsun Sokrates olsun
Yaşam acıdan ibarettir diye
Yaşam acı
Yaşam acı
Yaşam acı be kardeşlerim acı
Gelin bu acıyı azaltmanın yoluna düşelim
O yol
Nirvana yolu canlarım
Önce
Azaltacağız hırsı arzuyu
Sonra
Sıfırlayacağız her ikisini
Olacağız bir gönül ereni
Yaşarken yer bulacağız
Allah katında kendimize
Doya doya yaşayacağız şu yaşamı
Gönül ereni canlarım
Kendisinde olandan
Daha çoğunu başkalarında isteyendir
Herkesle birlik olup bir olandır
Geleceği düşünendir
Geleceği güzel kılmaya uğraşandır
İnsanları
Koruyandır sevendir sevindirendir
Öfkeyi kızgınlığı gönüllü terk edendir
Öfkesizdir kızgınlık asla duymayandır
Doğru sözlüdür daima
İyiliğe dönüktür yüzü hep
Barış yaratır durmadan Rint Bey
Ve korur da korur onu
Çalışır
Çalışır
Çalışır
Elden ayaktan düşene kadar
Gına getirmez asla mı asla
Yüzü hep güleçtir
Dili hep tatlıdır Rint beyin
Allah yoludur yolu onun
Ben de
Baş koydum bu yola
Yol alıyorum yavaş yavaş olsa da
Allah’ım yardım eder diyorum
Allah dostluğuna sığınıyorum
Hırsı arzuyu sıfırlıyorum
Affeden aldırmayan sabreden oluyorum
Daima güzel düşünüyorum
Ayıplamadan suçlamaktan uzağım uzak
Kendi işime sarılırım dört elle
Konuşurum Allah’ımla her sabah
Söz veririm ona
Güzele değer veririm
Çirkini kötülüğü sana havale ederim derim
İşim olmaz kötücüyle kötülükle
Yaşarım
Kafam dinç gönlüm gönenç içinde
Takmam kafamı kötüye kötülük yapana
Duyularımı tutarım daima vücudumda
Hastalıklar uğramazlar yanıma
Gelin canlarım gelin
Yol vereyim sizlere de yanımda
Bir olalım birlik olalım
Mutlu yaşayalım mutluluk olalım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..