Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '10

 
Kategori
Sinema
 

Robin Hood...

Robin Hood...
 

/İmam: Nasıl bilirdiniz Robin Hood’u.

/Halk: İyi bilirdik.

/Evet, ben de iyi bildim Robin'i. Bugün Robin Hood ölseydi. Herkes böyle söylerdi.

/Ben Robin Hood filmine gittim. Film’in konusu savaş. Savaş filmlerinin normalde sevmem ama eskiden mecmua dergilerinde Robin Hood’u okuyanlar mutlaka seyretsin bu filmi.

/Ben hiç okumadım Mecmua dergiler. Şimdi öğrendim kim olduğunu? Tabiki zenginden alıp fakire veren bir halk kahramanı olduğunu bilirdik rahmetlinin ama bu kadar ayrıntısını bilmezdim.

/Robin Hood İngiliz asker. Başarılı asker. Herkes tarafından sevilen sayılan biri. Cesur, Ne yaptığı bilen. Usta bir kişiliği var. Burada kesiyorum. Bilgi vermek istemeyorum film hakkında. Seyredin diye film hakkında bir şey söylemiyorum. Filmin tadı kaçar her şeyi anlatırsam.

/Ben hiç kitap okumayı sevmedim sevemedim. Keşke sevseydim ama okumak için, okumayı sevenler için bir aşı icat etmiyorlarki. Tıpta her şeye çözüm var ama Kitap okuma şevkine, isteğine aşı bulunmadı.

/Yalnız, sinemada mola olana kadar bayağı zaman geçti. Alışmamışım o kadar savaş filmi seyretmeğe. Ondan olacak.

/Filmler arasında en mantıklısı bu geldi.

/Size de tavsiye ederim.

/Mutlaka gidiniz.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..