Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Rolantide kalma motoru boğarsın

Rolantide kalma motoru boğarsın
 

gokhancenker@hotmail.com


Ani karar vermeli bavulunu toplamadan önce. Gidip gitmemek arasında rolantide kalmak üzer seni pervasızca yalanlar gibi. Topla git ardında bırakabilirsin ijbirşey, arkandan toplayan var nasıl olsa kıçını. Enteresan gelmek ister sana yaşadıkların ama paket taşları senden şikayetçiler biliyor musun ? Kaldırım taşları da dahil şikayetlere.

Aşkımın şikayet kutusuna attım taziyelerimi, sana Allah rahmet eylesin hainim. Ben gelemem ardından bekleme sakın ağaç olma oralarda. Ben seni hep beklemek istiyorum buralarda. Hazır sormaya başlamışken hava nasıl oralarda ? Bak işte nasıl unutmuşum seni ? Nasıl, unutmak yakışmış mı bana ? Biraz bana büyük geldi ama seneye de giyerim ben bunu üzerime sakın sen ayrıntılara takılma.

İşte böyle takılıp gidiyorum beni soracak olursan eğer. Sen ne kadar da hainmişsin meğer. Ben seni alçak bilirdim demek ki biraz hainlik de var.

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..