Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '16

 
Kategori
Öykü
 

Rollerimiz

ROLLERİMİZ

Devlet Tiyatroları sahnesindeyiz. Romantik- komedi tarzı bir oyun izliyoruz. Aşk üçgeni bildiğimiz yaşanılan. İşler karışık. Tempo hızlı.

Beni en çok etkileyen rol, oteldeki kat görevlisiydi. Rolden de öte, rolü giyen Ester; beni kırdı geçirdi. O ne güzellik, o ne rahatlıktı öyle… Sarıp sarmalayasım geldi kadını.

Yine Devlet Tiyatroları sahnesindeyiz aynı grup arkadaşlarımla. Bu sefer izlediğimiz oyun, bir dram. Dram ki ne dram. Anne rolündeki kadın, yavrularını öldürmeye kadar vardırıyor işi. Tüylerim diken diken izledim oyunu. Bu kadının da adı, Nebahat’ tı.

Oyun bittikten sonra, bizim bayanların yolu kesişti anne rolündeki bayanla. Sohbet sohbeti açtı. Öğrendik ki; Ester de, anne de o.

Ondan sonrası düğün bayram. Sarmaş dolaş oldular birbirleriyle. Ardından fotoğraflar çekildi, gülünç ahenk.

Ben mi?

Ne yazık ki, giremedim aralarına.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..