Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Rolümü seçtim. Aptal rolündeyim.

İnsanların nasıl aptal numarası yaptıklarına hayretle bakıyorum. Hani bazı kimseler vardır da kendine söylenenleri anlamamazlığa verir. İyilik meleği olur bir anda. Hayret ediyorum cidden. Nasıl olur da anlamazsın ya da anlayıp ta anlamamazlığa vurup karşındakini çileden çıkartırsın?

Kötü niyetli biri değilim.Yada kötü niyetliyiim veya çok akıllıyım.Hangisiyim ben?Çok çabuk mu gaza geliyorum biri bana veya en az benim kadar sevdiğim insanlara birşey deyince? Birkaç sene önce kendimi sevmiyordum.Bayağı nefret ediyodum kendimden.

Çok değişmiştim çünkü.Ama şuan gayet mutluyum kendim gibi olduğum için.Herneyse işte ...Yahu nasıl olur da sohbet ortamında inceden sana laf dokundurduğumu anlamazsın be ey iyilik meleği? Çileden mi çıkartmaya çalışıyorun beni yahu. Ortamdaki herkesin dediğini abuk subuk yerlere çekiyorsun bi benim dediklerim yüzeyselliğiyle kalıyor.Anlam yüklemeden gülüp geçiyorsun.
Şimdi biraz da ben aptal rolüne bürüneyim. Bakarsın rolüme iyice kaptırır da aptal olurum birgün.Aptal olmak güzel şeydir, aptal gibi gözükmek daha da güzeldir, karşındakinin çileden çıkışını sessiz zafer kahkalarınla izlersin.Peki bu durumda ne oluyorum ben?Kötü niyetli mi , akıllı mı, aptal mı* :@

 
Toplam blog
: 17
: 312
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

22 Kasım 1990 doğumluyum. Yazmaya, çizmeye hevesli bi yapım var. Tabi herşey hevesle bitmiyor yetene..