Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

16 Ocak '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Romanlar Profesyonelleşiyor...

Romanlar Profesyonelleşiyor...
 

Başkan Akgün Roman Derneğin de vatandaşlarla buluştu…

Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün Romanların her zaman birlik ve beraberlik içinde bu milletin kültürel zenginliği olarak yaşamlarını sürdürmeleri gerektiğini söyledi.

Büyükçekmece Roman Kültürünü Yaşatma ve Dayanışma Derneği’ni ziyaret eden Başkan Akgün, vatandaşların sıkıntılarını dinledi.

Romanlar için bu milletin kültürel zenginliği olduğunu söyleyen Başkan Akgün; “Hayatım boyunca insanları şu milletten, bu milletten diye ayırmadım, ayırmam da. Benim için önemli olan karşımdaki insanın vatanını, milletini ve ailesini sevmesidir. Yasalara uymasıdır. Bir insanda var olması gereken bütün özellikleri taşıyan her birey benim için değerlidir, önemlidir” dedi.

Roman kültürüne siyaseti bulaştırmamalarını isteyen Başkan Akgün; "Derneğinize, kültürünüze siyaseti bulaştırmayın. Biliyorum ki çoğunuz sanata yatkınsınız. Mesleğinizi sanatınızı geliştirecek projelere imza atın” şeklinde konuştu.

Belediye olarak her türlü sıkıntılarında yanlarında olmaya devam edeceklerini dile getiren Başkan Akgün konuyla ilgili olarak şunları söyledi; ”Roman Derneği ile ortaklaşa projeler üreteceğiz. Halk Akademisinde müzikal kurslar düzenleyerek, Roman vatandaşlarımızın sanatsal kabiliyetlerini geliştireceğiz. Ortaklaşa dans ve müzik grupları kurarak amatörce sürdürdüğünüz sanatınızı profesyonelleştireceğiz” dedi.

Bu habere en fazla Çingen Sabiş sevinecek..

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..