Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '17

 
Kategori
Şiir
 

Romantik melodi

Romantik melodi
 

Efkar bastı yine bu akşam.

Gelip geçen onca seneleri,

Onca aşkları,

Onca kopuşları ,

Ayrılıkları düşündüm.

 

Güneş batıyor, yavaş ve tembel.

Foça semaları bu akşam,

Alev alev.

Çok eskilerden kalmış dökük bir bank.

Oturdum deniz kenarında.

 

Arada,

Başını sudan çıkartıp,

Acı, acı gülümseyen yaşlı fok,

Benim kırçıl, deli karabatak da bir yanımda,

 

Seni düşünüyorum….

 

Kulaklarımda çınlayan,

Hayallerimde gezinen tatlı bir melodi.

 

Hani diyorum.

 

Olur ya.

 

Gelirsen bir gün.

Deniz kenarında,

Taşlara serdiğimiz eski bir kanaviçe örtü,

Biraz peynir, biraz da yeşillik bir şeyler.

İnan, başka hiçbir şey istemiyorum senden.

Yalnızca ellerini tutmak,

Kokunu duymak,

Gözlerinin maviliklerinde yüzerken,

Bir duble rakı yudumlamak.

Bütün düşlediğimi bu.

İşte bu kadar.

Çok mu?

 
Toplam blog
: 54
: 141
Kayıt tarihi
: 17.03.17
 
 

1944 İstanbul doğumluyum. İlk ve ortaokulu Napoli İtalya'da, Lise TED Ankara Maarif Koleji, Yükse..