Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Röportaj yapmak isteyince...

Röportaj yapmak isteyince...
 

Biliyor musunuz hayal perilerim beni blog yazarlığından alıp nerelere götürdü... Perilerim geldiler yanı başıma ve sordular.

Kendini bir gün röportaj yaparken düşünür müsün? Bir an duraksadım. Düşündüm..

Neden olmasın... Tabi ki isterdim...

İlginç bir fikirdi... Süperrrr

Hemen hayal kurmaya başladım, mesela kimlerle röportaj yapmak isterdim diye kendi kendime sordum..

Gözümün önünden o an da şerit şeklinde o kadar çok isim geçti ki say say bitmez.

Başarılarını merak ettiğim iş adamlarından tutun, tepe noktalarda ki başarılı bayan yöneticileri mi desem, çok beğendiğim sanatçılardan tutun, yazılarını beğenerek okuduğum köşe yazarlarımızı desem... Hepsi hepsi aklımdan geçti..

Onlarla röportaj hayali bile inanılmaz geldi, sanki gerçekleşmiş gibi bir etki yarattı bende..

Mesela; Diğer birçok ünlü ve başarılı iş adamlarımızdan olan ve duruş olarak beğendiğim Türkiye’nin patronlarından biri olan Bülent Eczacıbaşı’na bu kadar büyük başarıya nasıl ulaştıklarını, hayatından, bu kadar varlıktan, işlerinden memnun olup olmadığını, sormak, bunlarla ilgili yazı yazmak isterdim...

Mesela köşe yazarlarımızdan Ayşe Arman’la bir röportaj yapmak isterdim. Hep kendisi başkalarıyla yapacak değil ya... Bu işe nasıl başladığını, hayatıyla ilgili detaylarını, kızını, eşini, Dubai’yi anlatmasını isterdim ve pür dikkat kesilip her anın tadını çıkartırdım..

Beğendiğim TV deki yüzlerden biri olan, birçok insanın aksine benim çok beğenerek ve takdir ederek izlediğim karizma, sivri dilli, cool adam Okan Bayülgen ile röportaj yapmayı çok isterdim mesela... Kafamda üç beş soruyla gidip sohbet sırasında kendiliğinden gelişen sorularla sayfalar dolusu röportaj yapmak... Ne güzel bir hayal....

Mesela müziğin dev minik serçesi Sezen Aksu ile karşı karşı oturup başarısını, yüreğinden gelen duyguları şarkılarına nasıl yansıttığını, nasıl bunca senelerdir her şarkısının bizlerin yüreğini darmadağın yapabildiğini öğrenmek isterdim...

Evet daha bir çok şahsiyet sahibi kişiliklerle, böyle bir şeyi yapmayı gerçekten çok isterdim fakat hayalden öte gidemeyeceği için diyorum ki hayali bile güzel... Biraz yetenek biraz içten gelen duygular eşliğinde....

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..