Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

Rosa

Rosa
 

Kadınım, Gün doğmadan vakitsizce içime doğanım


 

Kadınım,

Gün doğmadan vakitsizce içime doğanım

Çıkmaz sabahlarıma tüttürdüğüm sigaralarımdaki içime kıvrılan dumanım

Biliyorsun ki, ayazlarımdaki tüm şiirlerde sorgusuz, sualsiz özlemektir adın

 

Üzerine yağmurlar devrilmiş bir kelebek gibiyim şimdilerde

Renkleri vurgun yemiş bir gökkuşağı kadar solgunum

Kabuk tutmaya yüz tutmuş tüm acılarımı kaşıyorum kanatırcasına

Ve kanatırcasına yaralarıma yine ve yalnız hep sen basıyorum

 

Oysa bütün şarkılar bütün şiirler beni tanır

Tanır beni ıslak mendiller ve gölgesine sızdığım tüm şişeler

Bin değil bir satır gelebilseydin sana bir günü değil ömrümü yazardım

Ayağıma kızgın kumlar serpseydin seni çöl diye yürür denizlerden taşardım

 

Ahh..Rosa,

Külüm kar,

Aklım firarken

Üzerime bol geldi cennetin

 

Kadınım,

Gülüne değil de en çok dikenine batanım

İnancıma rehberlik eden her duadaki inançsızlığım

Oysa, sorgusuz sualsiz sevmekti adın tüm satırlarda

 

Gülümsemelerin diyorum

Hani Tanrıdan emanet aldığın ve ömrüm boyunca sende kaldığım

Sahillerine çırılçıplak vuran gözlerim diyorum

Hani tan vakti uykusuzluğumdan topladığım

 

Ölesiye sevişmekti adın oysa,

Kırmızı dudaklı bir ülkeydi seni bende bilmek

Melekler şahidimdir ki çok sevmiştim seni be Rosa’m çok

Ölmekti bende seni sevmek ve senin kutsal topraklarına diri diri gömülmek...

 

ilhanaşıcı

 

 

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..