Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '14

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Rozasea denilen hastalıkla tanıştım

Merhaba,

Bu yıl rozasea denilen bir hastalıkla tanıştım, aslında bilindik bir hastalıkmış ama ben tanımıyordum.

İlk önceleri bunun isilik ya da küçük sivilceler olduğunu geçeceğini düşünüyordum. 1-2 hafta içinde hala geçmediğinde bir sorun olduğunu anladım. Önce Surp Pırgiç hastanesinde cilt doktorundan randevu aldım. Zor uğraşlarla uzun bir zaman sonraya, neyse doktor bunun akne .... gibi bir hastalık olduğunu söyledi. Bir sürü ilaç reçete. Kullanmaya başladım bikaç hafta sonuç aynı.

Daha sonra başka bir cildiye doktorundan randevu aldım. Doktor hanım bakar bakmaz rozase dedi. Yine reçete bir sürü ila ve para. Yine sonuçta değişen bir şey olmadı. Bu arada önceki doktora tekrar gittim, aklım karıştı. Hayır Rozase değil bu dedi yine. Yine kremler yine ilaçlar. Aylarca uğraştım bu hastalıkla.

Çok şükür sonunda doğru doktoru buldum. Bana hazırlattığı özel reçete ile ve uyguladığı lazer uygulamasıyla, kronik olan bu hastalıktan şimdilik kurtuldum.

Hastalığın düşmanı sıcak, soğuk, güneş, stres ve bir sürü sebep daha.

Umarım tekrar gelmez.

 
Toplam blog
: 2
: 184
Kayıt tarihi
: 05.08.14
 
 

Seyahat etmeyi seviyorum. Baran'ın annesiyim.   ..