Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

RTÜK'e teşekkür!

RTÜK'e teşekkür!
 

RTÜK'e teşekkür ediyorum


RTÜK'ün Gündüz Kuşağı Programlarına çeki düzen vereceğini duydum. Bu sevinci ZEYNEP GÜLAY KİBAROĞLU ve IŞIN ÇAVDAR arkadaşlarımız benimle paylaştılar. Ben de sizlerle paylaşmak istedim. Bu gece saat 00:25'de RTÜK sitesinden bir TEŞEKKÜR iletisi gönderdim.

Bunu da aşağıya aktarıyorum. Sadece şikâyet edenlerden, hiçbir şeyi beğenmeyenlerden olmamalıyız tabii.
Bizim şikâyetlerimizi değerlendirenlere de teşekkür etmesini bilmeliyiz, diye düşünüyorum.

Sayın RTÜK Yetkilileri,

Sabah programları ile ilgili benim ve Milliyet Blog'da yazan birçok arkadaşımızın şikâyetlerini dikkate alıp almadığınızı bilemem. Ama bu programlara çeki düzen verileceği haberini sevinçle öğrendim.


Maksadım asla bize bedavadan programlar sunan, bunlardan faydalanmamızı sağlayan TV Kanallarını zor duruma sokmak değil. Ama insaf yani sayın yetkililer, bir Lerzan Mutlu'ya nasıl program yaptırılır? Kadın Türkçe konuşamıyor, ağlayanı sızlayanı senaryo üzerine rol yaptırarak programa çıkarıyor ve insanların asabını bozuyor. Hem bizlerin morallerini bozuyor hem de yurtdışında seyreden yabancılara rezil olmamıza sebep oluyor.


Tek tek hepsini eleştirip de başınızı ağrıtacak değilim, zira yeteri kadar meşgulsünüzdür.
Lütfen, ama lütfen, artık televizyonlarda ağlayan, sızlayan, aile mahremiyetlerini deşifre eden, birbirlerine hakaret eden, yardım dilenen, yardım dilenenlere yataklık eden, kumalığı, çok çocuklu olmayı özendiren programlar görmeyelim.

Biz asil bir milletiz. Sadece duygu sömürüsü yapmak için televizyonlara çıkanlara bir dur demeli.

Devletimizin makamları yardıma muhtaç kimselerle zaten ilgileniyorlar.

Bunlar ne arıyorlar televizyon programlarında?

Sunucular da sponsorlardan, reklam karşılığı aldıkları yardımları kendi ceplerinden ödüyorlarmış gibi havalara girip, iyilik melekleri oluyorlar.


Bu iletiyi aslında size teşekkür etmek için yazıyorum. Sadece eleştiren biri değilim. Sizin makamınızın vatandaşların şikâyetlerine kulak tıkadığı iddia ediliyor. Ama sabah programlarına çeki düzen vereceğinizi öğrenince, kulaklarınızın tıkalı olmadığını ben anladım, başkaları da anlayacaklar.

Saygılarımla.

Mustafa Mumcu 04 Ocak 2008 saat: 11:50


http://www.rtuk.org.tr/sayfalar/GorusOneri.aspx
 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..