Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ruh Şey'i II

Ruh Şey'i II
 

Sonsuzluk standardıyla ölçüldüğü taktirde insanlığın tüm eylemleri anlamsızdır.

Montaigne


**********


Yatmalıyım artık ama yatasım yok. Uyku hat safhada ama uyuyasım yok.Zıplayasım var ama mecalim yok. Bu Yok’ları Var’a çevirecek bir konverter arıyorum.( Bugün evden çıkasııım yok, Ceeecubbacubbacubba!)


“Güzel bir kızla “sadece” arkadaş olmak, bankamatiğe baktığınızda gördüğünüz 9 ytl’ye benzer.Oradadır ama sahip olamazsınız” dedi bir komik adam televizyonda.


Kırk yıllık Arı Maya sen gel kon tepeme! Sahne adı olarak kullandığı Been Maya’yı da kahkahalar eşliğinde sat! Sonra O’nun yaptığı baldan hayır bekle. Hiç tasvip ettiğim bir olay değil.


Gitmeliyim. Gidip de dönmeliyim. Dönüp de gülmeliyim. Gülüp de sevmeliyim.Sevip de dolmalıyım.Dolup da ağlamalıyım. Ben bunu hep yapmalıyım.


Bazen sadece fotosentezle yaşamak istiyorum. Ama sadece bazen.


“Kalırsa bir soru kalır bende” kimsenin cevaplamasını istemediğim.


Bazı insanları alsak, koysak bir koliye, versek Kargo’ya, adres olarak da Büyük Okyanus yazsak.
Fena olmaz di mi?


Kısmi hafıza kaybı talep ediyorum.


Türk filmi kareleri canlanıyor gözümde. Biliyorum lanetlendim. O dalga geçerek seyrettiğim sahneler tarafından. Bir türlü Nos yazmıyor.


Beyin tecavüzü yaşıyorum. Ne’edüğü belirsizler, ırzına geçiyor beynimin her kıvrımının.


19 Yaşına kadar sigara, 34 yaşına kadar da kahve içmedim. Şimdi ikisinin de bağımlısıyım. Evde kahve olmadığını farkettiğinizde yerinizde durabildiğiniz, marketten çıkarken sigara almayı unuttuğunuz günlerin kıymetini bilin ve kahveyi de sigarayı da bırakın. Çünkü belli ki sizi henüz tam olarak ele geçirmemişler. Yakalanmadan kaçın! Ben onları oyalarım.


Bir kez istemiyorum dendiğinde, o deyişteki kesinlik kendini aslında ele verir. Korku dolu İstemiyorum’lar olduğu gibi yarım ağız İstemiyorum’lar da vardır. Ama Gerçekten İstemiyorum’un kesinliğinden şüphe duyulmaz. Duyulmamalıdır.... İnsanoğlu! Israrcı olmayınız!


Uyuyan bir çocuğa pijamasını giydirmeyi başarıyorsanız , şu dünyada herşeyi başarabilirsiniz demektir...

Arıyorumarıyorumniyeaçmıyosun? “ sorusuyla karşı karşıya kaldığınızda yaşadığınız tuhaf hissi tasvir edebilir misiniz? Hele ki “arayanarayantelefonubirtürlüaçılmayan” kişinin “bilinmeyengözükmeyengizlişirket” numarasından arayıp da müneccim *oku yemeniz gerektiğini size hatırlatması, bir de üstüne “kaymaklıekmekcevapsızçağrısı”nda o numaranın “arayanarayantelefonubirtürlüaçılmayan” kişi olduğunu tahmin etmeniz gerektiği düşünülürse “Arıyorumarıyorumniyeaçmıyosun? “ sorusuna cevabınız ne olurdu? ***


Kahramanları, Curt’lar ve Tork’lar olan şahane(!) bir playstation oyunu oynanıyor dünyada. Son zamanların en popüler oyunu bu. Curt’lar da Tork’lar da kendilerini o kadar kaptırmışlar ki oyuna, bunun bir oyun olduğunu ve ne yaparlarsa yapsınlar- ister diğer ülke topraklarını ele geçirsinler, ister geri çekilsinler- ellerinde çarpılı,artılı kumanda aletleri hiç durmadan “Ateş”e basan bir takım oyun sahipleri olduğunun farkında değiller.Bu emirleri uygulanınca başka bir “Level”a geçilecek. Ve hiç bitmeyen, yüzyılın en uzun oyunu oynanacak.Curtlar’ın ve Tork’ların oyun sahiplerini yenmesi için tek yapmaları gereken ,basılan tuşlara itaat etmemeleri ve stabil kalmaları. Playstation’ı lanetliyorum!

herdaimdinlenebilite:

Status Quo / You're In The Army Now (- ki kıyas kabul edilmez)


*** dipsos: Bızz Arı Zonk Kafa’ya cevap mahiyetinde...

 
Toplam blog
: 82
: 1186
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

İstanbul'da yaşanan tüm aşkların, tüm ayrılıkların, tüm özlemlerin, tüm nefretlerin, tüm eğlenceleri..