Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Ruha diyar

Ruha diyar
 

alıntı...


Denizin ruhu yüreğime kattığım. Sessiz ve sakin sus zamanlarında. Ruhunun dehlizlerinde gezsem dip olsam ve orda kalsam diyorum. Sonra sen olsan damarlarımda atan bir ince sızı gibi kan sıcaklığında yaşayacağıma dair bir his yaratsan. Ben yeniden sen olsam damarlarında ki kana karışsam ruhuna sığınsam. Bir haz gibi duvarlarında asılı kalsam. Kokunu bıraksan sadece içime çekip hadi özlediğin sığınakta kal, ben senin nefesin olurum sadece uyu ve uyan güvende ruhun ruhuma desen diyorum.

 
Uyanıyorum uyanıyorum sadece seni hatırlıyorum denizin çeşit ve ahenkli sularında rastladığım her canlıda senden izlerle. Hayata yeniden dalıyorum tuzlu ve yosun kokulu bedenimle. Güz kokusunu da esintiyi sevdiğimi hatırlayarak…Girdiğin gizlerden seni bularak….
 
 
Toplam blog
: 24
: 490
Kayıt tarihi
: 04.05.09
 
 

Biri size kendini anlat dediğinde işte sözün bittiği yerdir benim için. Lise mezunuyum. İkizler burc..