Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Ruhlarla bedenler sarılıp mı uyurlar birbirlerine?

Hep rüyalarımda yaşamak istiyorum... Hiç uyanmak istemiyorum rüyalarımdan. Yaşarken yapamadıklarımı rüyalarımda yapıyorum, bazen hayal edemediklerimi bile. Okyanuslar geçiyor, okyanuslarda yüzüyorum bir balık gibi saatlerce... Denizin kıyısında ya da deniz gören evlerde yaşıyorum. Hiç bilmediğim insanlarla arkadaşlık ediyorum, kalabalık ailelerle yaşıyorum. Bazen 3 kızkardeş oluyoruz, babam esmer...

Bilmediğim nice ülkeler geziyorum, dünyada bile görmediğim kadar... Dünyada bekarım, rüyalarımda hamileyim ya da çocuklarım var...

Yaşarken bedenime yetişemeyen ruhum rüyalarımda seyyah... Hiç bıkmadan usanmadan geziyor dünyayı bir baştan bir başa... Neden çıkar geceleri ruhlarımız bedenlerimizden...? Çıkmazsa uyuyamaz mıyız acaba...?

Psikiyatr lara göre, bilinç altımıza ittiklerimizin dışa vurumudur rüyalar...! Din adamlarına göre ise bir çok sebebi vardır:

ilki, ademoğlunu üzmek için şeytandan olan rüyalardır. ikincisi;gün içerisinde insanın kafasını meşgul eden olayların etkisiyle gördüğü rüyalardır. Peki gerçekten neden rüya görürüz...? Bir mesajı var mıdır rüyalarımızın iletilmek istenen...?

Rüya göremediğimiz gecelerde ruhlarla bedenler sarılıp mı uyurlar birbirlerine...?
Rüyalar belki de gelecekler ilgili mesajlar veriyor biz insanoğluna...? Belki de bir sonraki bedenle yaşıyacağımız yerleri ve insanları görüyoruz...? belki gördüklerimiz bir sonraki hayatlarımız...?

 
Toplam blog
: 147
: 1030
Kayıt tarihi
: 01.07.07
 
 

14/02/1973 İstanbul doğumluyum.İstanbul Üniversitesi Turizm İşletme mezunuyum.İngiltere ye gittiğim ..