Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Ruhu dağınık bir aşk

Ruhu dağınık bir aşk
 

Biliyor musun
Sevgimin öznesi değilsin aslında !


Ben
Geçmişte özlediğim her şey adına sevdim seni...


Ne olur


Eylemsiz düşüncelerimle yetinirken,
Bütün olasılıklara açık gözlerinde
Kendimden vazgeçmeyi seçtirme bana...


Aslında
Hayata başkaldıran duygularımı körüklüyorum.
Korkunun hazzına bıraktığım
Mayın tarlası geleceğimde!


Ki
Yıpratan uzlaşmalar,
İsyankâr coşkular,
Ruhu dağınık bir aşk içinde
Kendime sığınıyorum beklemekten eskiyen gecelerimde...


Ama
Duygularıma uyguladığım terörde bile
O barışçıl dünyayı yaşıyorum
Yüreğimdeki' BİZ' de…


Ve
Ne anlamı var ki aşkla inatlaşmanın
Her seferinde yenileceğimi bile bile…


Sevtap Özkahraman

(Ankara)

 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..