Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Ruhum acıyor!!

Ruhum acıyor!!
 

Acı dediğimiz şey sadece fiziksel midir?

Yok mudur başka acı benim bildiğim var ki o da manevi olanıdır acının ta kalbinin derinliğinde hissettiğimiz acı ruhsal acı!!!

Bu ara onunla mücadelem var, içten içe sarmış durumda, atıyorum o yine beni buluyor. Saklanmak ya da kaçmak fayda vermiyor ama her şeyin çaresi olduğu gibi bunuda bi çaresi olmalı değil mi?

Ya da ben böyle düşünmek istiyorum. Ruhsal acı derideki acıya benzemiyor değil mi?

Yarası çabuk geçmiyor, tek ilacı koca bir zaman her şeyin geçtiği gibi bunun da geçiceğini bilmek iyimserliğe sebep oluyor ben de..

Bu yaralanmaların sebebi herkeste farklı hepsi ayrı bir hikaye. Bu sıkıntıları aşmakla bir olgunluk, tekamül geçiriyoruz. Sonra bir başka şeyi aşmak daha kolay oluyor...

Sevmenin bile tekamülü var hatta kimi sevdiğimiz bile bir tekamül aracı. Belki de acılarımı sevmeliyim ya da en iyisi onu yok saymalıyım.

Ne yapmalı?..

Acılarınızın-eğer varsa-çabucak geçmesi dileğiyle..


 
Toplam blog
: 14
: 6917
Kayıt tarihi
: 14.04.07
 
 

31 yaşındayım, bekarım. Eğitim alanında çalışıyorum. Yaklaşık 10 yıldır eğitim sektöründeyim. Öğr..