Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
 

Ruhum Beni Anlar

Ruhum Beni Anlar
 

Yorgun Kalemim


İyi hissetmek için bazen
Sadece bir parça sevgi lazım
Bir bakış ya da gülüş fark etmez
Yarını görebilecek kadar
Yalnız olmadığını bilecek kadar…

Hüzünlü olduğun bir günde
Belki gün yeni doğmuşken
Sadece sabah olduğu vakit
Bana bir merhaba yeter
Merhabayla başlamak gerek
İyi olabilmek için…

Kendimi sevmem gerek
Ruhumla sohbet edip
Ona sarılmalıyım
Yeni bir güne başlarken
Yeni bir şarkı dinlerken
Yeni bir yola adım atarken
Kendime yalan söylemeden…

İlk ona anlatmalıyım
Yaşamanın güzelliğini
Yüreğim karanlıkken
Aklım kararlıyken
Ruhum beni anlar…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..