Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Ruhum kanıyor anne

Ruhum kanıyor anne
 

netten alıntı


Arkanda bıraktığın ezip geçti sevgileri

Yeşil verdim çöl buldum bilmedi hiç kıymetini

Yalınayak geçtim hergün cehennem ateşini

Yar  oldum yaren oldum gittim durdum ölümlere

*

Kırıldı kanatlarım tutsak kaldım bu öksede

Yine düştüm ben yine ah ruhum kanıyor anne

*

Senden sonra elem açtı her günümün fecrinde

Kalbime Kahırlar yağdı yaslandım gecelere

Ağır gelir taşıyamam kalmasın adı bile

Yandım yandım kül oldum gazellerin telinde

*

Kırıldı kanatlarım tutsak kaldım bu öksede

Yine düştüm ben yine ah ruhum kanıyor anne

*

Hâdiye Kaptan

(c)- Bu şiirin her türlü telif  hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aitttir.

 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....