Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Ruhum var ama görünmemekteyim...

Ruhum var ama görünmemekteyim...
 

Kimi sevsem hayal kırıklığı
Kime gülsem dost görünür
Kalbimi dinleyen yokmuş gibi
Ruhum var ama görünmemekteyim

Her sabah umutsuzca aldığım o hava
Günlerime kattığım gereksiz bir yaşam
Bir umutla ayaktayım şu an
Ruhum var ama görünmemekteyim

Onca yol kat ettim şu hayatta
Varabildığım bir nokta olamadı daha
Kalbime desen aşkı katamadım hala
Ruhum var ama görünmemekteyim

Rüzgara özenip savurdum kendimi boşluğa
Yollara sürüp atıldım çıkmaz sokaklara
Ardıma baktığımda kimseyi bulamadım hayatımda
Ruhum var ama görünmemekteyim!

Beklentim yüksek olmadı hayattan hiç
Ne ezdirdim kendimi nede ezdim birini
Durup düşündüğümde kaç kişi mutlu ki
Ruhum var ama görünmemekteyim

Şiir-Edibe Toğaç....

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..