Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

08 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Ruhuma yazdım aşkımın adını 1

Herkes gitti bir yerlere
Sen gitmedin kaldın içimde
Giden ayda, gelen günde
Seni yazdım yeniden bugün

Karadeniz’in hırçınlığında
Akdeniz’in ılıklığında
Martıların çığlığında
Seni yazdım bugün ruhumla

Yasak duygularımın, yasak bölgesinde
Yüreğimi hapsettim senin gölgende
Enin de sonunda dönsen, gelsen de
Beni bulabilir misin bıraktığın yerde
Kaçan fırsatları yakalayabilir miyiz birlikte

Yasak bahçenin, yasak elmasında
Yılan mı oldum yoksa gözünde
Eğilmeden, öpmeden, sevilmeden
Sevmeden gittin birden hayatımdan
Yoksa bıraktın mı, ruhuma aşkının adını

Temposuz hayatımın, temposuydun
Neşesiz hayatımın, neşesiydin
Ne sen eski sen, ne de ben
Her şey değişti yokluğunla birden

Okuduğum kitapta, yazdığım şiirlerde
Dinlediğim müziklerde, baktığım aynalarda
Hep sen varsın gizlenmiş bir köşede
Gülen gözlerinde, saklanmış duygularımda

Hüznün çökmüş resminde, bakan gözlerinde
Güneşin içinde, denizin üstünde
Kokun sinmiş her gittiğin yerde
Herkes gitsin, bir sen kal yanımda
Yazayım ömrümü seninle birlikte

Cengiz ÇETİK-Finike-02.02.2008 ve 03.02.2008- DEVAMI VAR...

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..