Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

17 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Ruhuma yazdım aşkımın adını 4-5

- 4-
Savaşların acımasızlığını, depremlerin yıkıntısını
Açlığın görüntüsünü, cebimin boşluğunu
Görmüyor, anlamıyor bu yüreğim
Bir onu görüyor, onu hissediyor ruhum

Biliyorum hep ben kaybettim
Kimi sevdiysem hayatta
Ne kumarda, ne aşkta kazandım
Hep ben balık oldum, düştüm oltaya
Amortilerle kurulu hayatımda
Kaçıran da, yakalanan da ben oldum; oltalarda
Ne kaçan sevdalar bitti hayatımda
Ne de gelmeyen fırsatlar

Tanrım, hep ben mi düşüyorum
Bu aşk ateşinin içine
Yok mu benden başka düşen
Hep ben mi seveceğim karşılıksız
Hiç sevilmeyeceğim mi, sevdiğim kadar

Damla damla suya yazdım
Yalnız ben okuyayım diye
Silinmeden düşen kâğıda
Çıktı adın bozulmadan

-5-

Pazaryerinden geçiyorum bugün
Pazarcıların sesleri, acı acı geliyor kulağıma
Parkta oynayan çocukları görüyorum
Cıvıl cıvıl hayat dolu
Onlar bile neşemi getirmedi yerine
Senin yokluğunda, yaşadığım bugün de

Acı suyun akışını seyrediyorum
Sakin, mahzun balıkları görüyorum
Topluca, suyun ahengine uymuş geziyor
Bir onlara bakıyorum, bir de kendime
Nerede ortak noktamız var diye

Acı suyun içine dalsam
Balıklarla denize kadar yarışsam
Dertleşsem, anlatsam martılara seni
Seni, unutabilir miyim diye
Biliyorum ki yine de, unutamam seni

Ah Akdeniz’im, yüreği ak denizim
Söyle şimdi ben ne yapayım
Yoksa sen de benim gibi, içine mi atıyorsun
Kabarmış bugün dalgaların, çığlık atar gibi
Sen de mi bir çıkmazın içindesin, benim gibi
Al götür beni derin sularına, unutayım
Unutabilir miyim, tüm yaşadıklarımı seninle
Açılan yaralarımı tuzunla kapa, kimse görmesin
Gönder balıklarını yarışayım, bir tebessümle
Ya da bitir, bitmeyen, kemiren düşüncelerimi
Bilinmeyen bir yerde yok ederek beni, ya da
Götür beni, okyanusun derinliklerine
Bütünleşeyim, tüm ruhum ve bedenimle
Yine de alamazsın biliyorum; ruhumdaki aşkımı...

Cengiz çetik-Finike-02.02.08-03.02.08- DEVAMI VAR

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..