Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

13 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Ruhuma yazdım aşkımın adını

Taş duvarlar yüzünü asmış
Güller boynunu bükmüş
Bulutlar hüzünlenip grileşmiş
Hepsi hepsi çevirmiş yüzünü bana
Bir sen kaldın içimde, yüzünü çevirmeyen

Heykelleştim bugün bedenimle
Sustum sana, taşlaşmış ruhumla
Âşıklar kaçtı bugün yanımdan
Asık suratıma dayanamayıp
Açlığımla, kendimle kaldım baş başa
Birde sen kaldın düşüncelerimde


Resetledim geçmişimi bugün
Ne varsa gitti, hepsi birden
Derken, bir sen kaldın
Nedense silemedim içimden
Adını yüreğime değil de
Ruhuma yazdığım için herhalde

Gecelerin karanlığında, dolunayın gelinliğinde
Güneşin denizdeki göz kırpmasında
Gençlerin cıvıltısında, sağda solda
Gözümde, içimde, karşımda,
Son gülüşünün resmi kaldı ruhumda

Alıp başımı gitsem uzaklara
Sensizliğe mahkum etsem yüreğimi
Silebilir miyim seni yine de;
Adını, resmini, yüreğime değil de
Ruhuma kopyalamışken

Beydağların doruğuna çıksam
Kanat takıp uçsam, Akdeniz’in üstüne
Kurtulur muyum sensizliğin acısından
Atabilir miyim seni içimden, ruhumdan

Kışın soğukluğunda donsam
Baharın doğuşunda canlansam
Yazın sıcaklığında kavrulsam
Sonbaharın hüznünde boğulsam
Yine sen kalırsın, yalnız içimde

Ne ettin bana bugün
Kalemim durmuyor, yazıyor
Eylemsizliğin içinde kıvranıyor
Seninle tarihe iz bırakıyor

Cengiz ÇETİK-Finike-02.02.08 ve03.02.08- DEVAMI VAR...
 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..