Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

08 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Ruhumu satıyorum

Ruhumu satıyorum
 

RUHUMU SATIYORUM


Güneşe karşı oturmuş kendi hayatımı sorguluyorum.

Neredeyim?

Nereye gidiyorum?

Bu yolun sonu nereye çıkar arkadaş?

 

“Her şey yalan olmuş”, diyorlar..

Oysa hepimizde var sahtekarlığın sinsi yüzü..

Ne kadar güzel olurdu;

Her yalanda biraz uzamış olsaydı burnumuz…

 

Her yanımız ilişki karmaşası.

Birinden kurtulmadan diğerine başlıyoruz…

Kiminle konuşsam içindeki boşluktan söz ediyor.

Kırılmış sevdalarını anlatırken bir daha kırılıyor.

Ne âşık olanlar mutlu, ne de aşık olmayanlar…

Doğruluk dersini yalancılar vermeye başlamış.

Ve hepimiz bu ağır kirli yükün altında eziliyoruz.

 

Kaçamak aşkları dinledikçe,

İçimizde sessiz kalmış açlığımız birden uyanıyor.

Bir yandan öyküyü dinliyor,

Bir yandan öykü bitmeden kendi öykümüzü kurgulamaya başlıyoruz.

Gözü kara giriyoruz aşk çıkmazlarına

Ve bir çırpıda kesiyoruz yıllardır büyüttüğümüz fidanları..

 

Dünya kirlenmiş…

Bende kirlenmişim..

Aynı güzel mesajları aynı gün içinde farklı kadınlara yazabiliyorum.

Ve onları hep aynı tuzaklarla oyuna getirip aldatırken kendi aldanışımı görmüyorum…

En büyük yalan olmuş, insanın temiz olduğunu söylemesi,

Önce kendisine yalansız olması gerek, özü budur bu işin..

Çok zor bu kirlenmişlik içinde adam gibi mutlu olmak…

Ben böyle yaşayamam, satıyorum ruhumu..

Yazar: Mustafa Çifci- Aşk Yazarı www.mustafacifci.com

facebook.com/askyazarimustafacifci

t@mustafacifci

İnstagram:mustafa_cifci

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..