Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Ruhumun aynası

Ruhumun aynası
 

Nice felaketler, yangınlar yaşadık.

Yaralandık, yaraladık.

Bitmiştir, biter umutlarının ardından yine mi, devam mı, yok artık,

 Of, daha mı söylemleri sürekliliğini korudu.

Tat alınan ne kaldı? Aşk mı, iş mi?

Bizi mutlu edecek ne kaldı?

Yalnızım, hislerim taşmış, sessiz, bir köşede, masum.

Bana ait, bende.

Bir rüzgâr eser götürmek ister gibi masumiyeti

Yapamaz, kuvvetlendirir olanı.

Daha da hissettirir gücünü.

Arttırır hayallerimin karizmasını

Tutunursun, tutulursun...

Ben yalnız, hep yalnız

Sessiz, izleyici, bazen hükmedici

İçimde bir dünya, dışarda bir dünya

Yaşamın içinde bir oyuncu

Rolünü beğenememiş ya da oynamaya çekinik

En güzel rol en iyi oynanan mı?

Yoksa başrol mü? Konu bunun hesabı

İnsan olmak insanların içinde

Mutlu olmak her koşulda

Marifet şikâyet etmemek

Yaşamak, bulunduğun zamanda, bulunduğun mekânda

Her anı anlamak, anlamlandırmak yaşamak

Bazen sıradan bazen radikal

Karanlıklar içinde büyük bir aydınlık yaşamak...

İşe yarar mı?

Yeter mi aydınlatmaya gerekli olanı

Yeter mi aydınlatmaya yeterli olanı?

Anladım zor.

Ne zaman yakalarız yeterli olanı?

Zaman, güzel gördüğün zaman...

Zaman, güzel bildiğin zaman...

Zaman, yaşadığın zaman…

Ruhum ağzına kadar dolu ama acı hem de ağır

Yaşamadığım bir şeyler kalsın yarına

Umudum olsun

Hayaller kurdursun bana

Keşfetmediğim güzellikler bulayım

Gelecek güzel her yeni gün canlandırsın doğamı

Çiçekler açtırsın ruhuma

Yaşadığım her duygu derin olsun

Umudum olsun

İster uzakta ister yakında

Olsun ama...  Olsun...

 
Toplam blog
: 28
: 387
Kayıt tarihi
: 01.11.15
 
 

Sakarya üniversitesi Tarih bölümü mezunuyum. MEB'te tarih öğretmeni olarak görev yapmaktayım. Kit..