Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
180
 

Ruhumun celladı

Ruhumun celladı
 

Ruh ikizi denilen şey var mı gerçekten? Evliliğin ilk günlerinde ya da yeni çıkmaya başladıkları cicim aylarında saçmalanır ya. Hani bir zaman sonra hatırlanmayan, hani sen benim arkamdan koşmuştun yalanlarıyla unutturulmaya çalışılan sözler var ya hatırladınız mı? “Ben ruh ikizimi buldum “ Valla bravo iyi yaptın. Bu ruh ikizi denilen varlık acaba kaç ay, kaç sene seninle birlikte? Ya da kaç gün kaç saat senin dediklerini gerçek anlamda algılayabiliyor?

Kimse kendini kandırmasın ikiz mikiz yok. Her iki tarafta farklı yaratılmış. Kimsenin kimseyi anladığı ya da anlamak için çaba sarf ettiği falan yok. Geçen günü Hülya Koçyiğit’in bir röportajını okudum. Evliliğinden bahsediyordu. Bunca senelik evliliğin sırrını açıklıyordu. Herkes gibi zor zamanlarının da olduğunu anlatmıştı. “Aşk yok” diyordu. “Aşk yok! Bir taraf alttan alırsa evlilik yürür, bu da aşk olmaz fedakârlık olur” diyordu.

Maalesef öyle. Evlilik dediğin cicim aylarından ibaret. Bir taraf alttan almazsa tekerleksiz arabaya benzer hatta kağnıya… Bir hayal edin istersenizJ Hani yazarlar ya, 40 senedir evliler hala el eleler ton ton sevgililer vs. vs. Gelin birde sorun bakalım o ton ton teyze şimdi dibinden ayrılmayan o ton ton görünümlü amcadan neler çekmiş. İşte böyle, ruh ikizi falan yok ruh öldürenler var…

Ruhunuzu, benliğinizi, hayallerinizi sizden söküp alan içi boşaltılmış çuval gibi nereye koysanız orada duran biblolar, halkalı köleler var. Eskiden boşanma yoktu. “Kan kusar kızılcık şerbeti içtim” denilirdi. Ya da başka bir deyişle “kol kırılır ama yen hep içinde kalırdı.”İşte sorunun gerçek kaynağı burada başlıyor zaten. Kabahat nesilden nesile geçen saçma sapan adetlerde. Ölüm olur ayrılık olmazmış. Neden? Neden? Anlaşamayan iki insan neden aynı evin içinde yaşamaya zorlanır?

Tam kadınlar aydınlanmıştı, tam emeklemeye başlamışlardı. Tam hayatlarını zindana çeviren insanlardan uzaklaşmaya karar vermişler, nesilden nesile aktarılan kararları bozmuşlardı ki karşılarına “Ö-L-Ü-M” çıkıverdi. Evet, şimdilerde kimseyi boşanma ayıramıyor. Herkesi ölüm ayırıyor. Devlet korumasıymış. Vız geliyor, insanlar rahatlıkla kolaylıkla silah edinip çatır çatır vuruyorlar ya da doğruyorlar. O ölen kadınların, canlarını alabilecek kadar kendilerine hak çıkaran erkeklerle geçirdiği yılları düşünsenize…

Yani “evleniriz anlaşamazsak boşanırız” diye bir şey yok. Bu ya dizilerde ya da ünlülerin hayatlarında var. Hayatı gerçekte onlar yaşıyor. Aslında küçümsüyoruz ya “AA yeni evlenmişlerdi boşanmışlar “diyoruz. Belki de en doğrusunu onlar yapıyor, biz iğneyle kuyu kazmaya devam edelim eğer sonunda bu işten karlı çıkan ya da yaptıklarına, çektiklerine karşılık taç takan varsa lütfen bana yazsın rica ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum. Böcek öldürür gibi kadın öldürmeye başladılar. Artık şiddet yok direkt ölüm var. Sokaklarda şiddete hayır diye bağırmak evlerin içinde korkudan sinen kadınlara çare olmuyor maalesef… Ruh ikizi yok! Bir gün cellatınız olabilecek kişiyi seçmekte acele etmeyin bence…

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 24
Toplam yorum
: 39
Toplam mesaj
: 6
Ort. okunma sayısı
: 678
Kayıt tarihi
: 23.10.09
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Bilgisayar Eğitimi veren bir firmada satış ve organizasyon görevi yapıyoru..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster