Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Ruhumun emeli

Ruhumun emeli
 

bir garib yolcu...


Yalnız bir ben değilim, benim gibi düşkün,
Benim gibi ağlayan, derdinden ferman dileyen,
Pençemin sevdası...
Her gece söyleyip, durduğum köşelerde,
Günlerce hayalimdir,
Sevdamın ateşi...
Seçilmeye razıyım ben,
Bana doğru yolu, hak eyle,
Senin gönlünde tavaf eyle...
Sabırsız hale düştüm..
Karanlık gecelerden, kaçar oldum...
Varını, yoğunu sana feda ettim.
Ay gecede, gözyaşlarım ırmak oldu...
Aşıkları şaşırtan, ey sevgili...
Aynaya benzeyen yüzündür, güzelliğindir,
Şu gönlümde dönüp dolaşan sensin.
Şu çorak gönlüme merhamet eyle...
Kan rengi hayallerim, girdap oldu
Çareler çaresizleşti...
Tutkuların içinde ne kemirici kaygılar,
Ne korkular içinde kıvranır,
Ruhun derdin içinde yanar,
Kendi derdinden, derman arayan,
Issız çöllere düşmüş gibi,
Senin aşkına, virane oldum...

hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..