Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '16

 
Kategori
Şiir
 

Ruhumun vuslatı

Ruhumun vuslatı
 

Huzurum ol istiyorum, kötü mü düşünüyorum sence?

Dünyanın külfetini al istiyorum sırtımdan, ne dersin?

Bir yüzük olmasın bizim bağımız, ruhumuz bütünleşsin mesela?

Fena mı olur, gözlerimiz ruhumuzun vuslatına açılan kapı olsa?

Aşikar iki ben, benlik olamaz mı?

İhtiyacım niye diyorsun değil mi sana?

Bu yeni bir istek mi zannediyorsun sen?

Sen hep bendeydin, bilmiyor musun?

Sen bugün gelmedin dünyama, farkında mısın?

Aradığım sendin benim, bunu anlayamıyor musun?

Yazdığım şiirlerin sebebini, bir kez olsa soruyor musun?

El ele tutuşmaktan mı ibaret herşey, sanıyorsun?

Savrulup giden rüzgarlarda ismini duymuyor musun?

Bedenime hapsolmuş ruhumun vuslatı sensin, sesimi duyamıyor musun? 

 
Toplam blog
: 6
: 198
Kayıt tarihi
: 29.07.15
 
 

'El Nas - Vesvese Roman Yazarı' / 'Bizim Daltonlar Sinema Filmi Senaristi' 'Hz.Ömer - Adalet Mülk..