Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '11

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Ruhun müjdesi ve sonrasındaki kayıp

Ruhun müjdesi ve sonrasındaki kayıp
 

Zamanin bir ani geliyor ve tamam ben artik anne olmaliyim diyorsun. Ama bunun getirecekleri kafanda hep teorik olarak bir is gibi bir gereklilik gibi diziliyor. Ta ki o an gelip de aslinda karar verdigin seyin cok tarifsiz bir bag oldugunu anlayana kadar. Nasil oluyorsa onun varligini ogrendigin ilk andan itibaren zaten hayatinin anlami oymus ve hep varmis gibi bir sahiplenme, koruma tepkisi veriyorsun. Sonra vucut degisiyor, mide bulaniyor, hem madden hem manen hassasiyetler artiyor. Sabah bir kalkiyorsun sair olmussun ve onun icin deyisler diziyorsun.

Evet ben butun bunlari yasadim.yasamadan asla anlatilanlar anlamayacagim bir duyguydu. Genelde anneler kizinca 'anne olunca anlarsin' derler ama hakli olduklarini hic bukadar anlamamistim. Ben de bir sabah kalktim ve......

Gecenin sabaha kavustugu an mucizelerin gunese eslik ederek dogdugu anmis. Seherde ciglik atarcasina cirpinan agaclarin uyanisi, kirmizi kanatlilarin israrli cagrilari hep bir mujdeymis bana. Ruhuma uflenen ilahi bir parcanin mujdesiymis. Icimde ikiliklerin dogusu ile ruhumu butunlemeye, hayatimi armagan etmeye hazirlanmanin zamaniymis.
Canimin cani ile icimde acan filizler bahar olup tasiyor hayatima, yolumu degistirip ruhumu aydinlatiyor. Ehemmiyet verdiklerim kiymetsizlestiginde dunyanin degistigini fark ettim. Kaderimi yazanin isigi gozlerimde parlamisti. Sukran duygusu ile dolu kalbim caresizce cirpiniyordu. Mutluydum ve bu duygunun gercekligini kana kana yasiyorum.:-)

....cumleleri ard arda dizerek icimdeki mutlulugu anlatmaya calistim. Sanki bu mutluluk icimde baharlar actiriyordu. Tebessum ederek yazmaya baslamistim. Hersey bir bahar mujdesi gibi geliyordu bana. Malesef hic ummadigim bir anda baharim kuru yapraklarla kaplanmisti ve ben annelik hakkimi kaybetmistim. Neden bilmiyorum ama bebegim bana kizmis ve beni terketmisti. Acinin en yapisik hali ile tanistim. Ve buyuk mutlulugum gibi acimda beni sair etmisti ve ben yine bir sabah sismis gozlerimle yasadigim acidan utanarak....
Gunes dogusunu bulutlarin arkasina sakliyor. Kirmizi kanatli kuslar seher vaktini terketmis. Ruhuma uflenen mujde terk etti beni... icimdeki boslugu aciyla doldurdum. Dokunmak zor zamana, hayata.. Yagmur bile gozyasimi gizlemeye yetmiyorken ben kaybimi nasil gizlerim.....

Kendimi cumlelere saklamaya calistim. Ve anladim hicbir mutluluk kalici degil hayat cok renk barindiriyor icinde ve malesef baharin rengi siyah degil. Hayatimizda yasadigimiz bir cok aci aci bile degil.
 

 
Toplam blog
: 5
: 308
Kayıt tarihi
: 04.07.11
 
 

İstanbul Üniversitesi Çini Seramik bölüm mezunuyum. Atölye çalışmaları ile sergi hazırlığı yapmakata..