Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Ruhunu şeytana satma! Bırak! Onu ben alayım.

Ruhunu şeytana satma! Bırak! Onu ben alayım.
 

Her şeyini herkese sat; ama ruhunu şeytana satma asla!...


Biliyorum... Uzunca bir zamandır ruhunu şeytana satmayı düşünmektesin... Görüyorum ruhundaki dalgalanmaları... Farkediyorum aklındaki gel gitleri...

Ama sakın yapma bunu. Ruhunu şeytana satma; olur mu?

Ruhunu şeytana satma! Bırak! onu ben alayım. Hem, ben ona gözüm gibi bakarım.

Çünkü sen, ruhunu şeytana, ancak bir tek kez satar; sonra da ömür boyu pişman olursun. Bunu kendine yapmamalısın güzel gözlüm... Ruhunu şeytana satmamalısın.

Hem hepimiz, içimizde birer şeytan taşımıyor muyuz aslında? O tek gözü kör şeytan; bir tek senin ruhunu mu satın almaya çalışır, bir tek sana mı musallat olur sanırsın?

Ah be! Benim güzel yüzlüm... O şerefsiz, benim ve herkesin kapısını Allah'ın her günü, günde bin kez çalar hem de... Ama anca, kandırabildiklerini alır, götürür yanında; kor ateşlerle yanan, en kör köşesine cehennemin...

Ruhunu şeytana satma sakın. İster ruhunu ben alayım, ister ruhun bende emanet kalsın. Her istediğinde, onu sana geri vereceğime emin olabilirsin. Çünkü ben, ruhumu da kırarım, kafamı da... Ama hiçbir sevdiğimin, ruhuna dokunmadım; asla!

O güzel ruhunu,  satma şeytana; olur mu canparem, şekerparem, her tanem, nur tanem benim?...

Çünkü içindenden geçmekte olduğumuz şu Millenium Çağı'nda, şeytan, full mesai çalışmakta... Her an, her saniye, her dakika binlerce insanı kandırmakta... Sen gel, o kandırılmış insanlar kervanına; hiç katılma istersen...

Bırak! Ruhun olduğu gibi kalsın. Çünkü sen, sonsuza kadar kendin olarak kalmalısın.

Ruhunu şeytana satma! Bırak! Onu ben alayım. Hem ben ona gözüm gibi bakarım. İster ruhunu ben alayım, ister ruhun ben de emanet kalsın.Her istediğinde, onu sana geri vereceğime emin olabilirsin.

Demin de söyledim ya; canım benim. Çünkü sen, sonsuza kadar kendin olarak kalmalısın.

Al, beni sat istersen şeytana... O şerefsiz, beni kandıramaz, nasıl olsa... Ne yap, yap, her şeyini sat; ruhunu satma asla şeytana... Çünkü o, yaradanla kıyamete kadar sürecek bir pazarlığın sahibi... Yaradana: " Kandırdığım her kulunu, takar koluma, getiririm mahşer günü huzuruna! " dedi.

Beni sevmeyebilirsin, tamam, kabül de... Ruhunu şeytana satıp, yaradanın da sevmediklerinden olma. Bir şeytan uğruna, yaradanı da karşına alma; kıyamam sonra sana, bebeğim benim!...

Her şeyini herkese sat; ama ruhunu şeytana satma asla!...

Not: Yazıda kullanılan görsel www.goygoycu.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..